Tuesday, October 11, 2016

Ontwikkel Opleiding Ontwikkelingstrategie

opleiding of leer moderne beginsels van effektiewe werknemer opleiding en ontwikkeling - plus opleidingsbeleid en sjabloon - en opleidingshandleidings en templates wenke fokus op leer. nie opleiding Opleiding stel om dinge in mense, wanneer eintlik moet ons mense ontwikkel van binne na buite - sodat hulle hul eie individuele potensiaal te bereik - wat hulle liefhet en geniet, wat hulle die meeste in staat, en 'n sterk op te doen, eerder as wat ons probeer om hulle te laat wees. Leer baie beter uitdrukking aan hierdie as opleiding. Opleiding is oor die organisasie. Leer oor die persoon. Opleiding is (meestal) 'n karwei mense doen dit omdat hulle weer aan. Leer is heel anders. Mense reageer op gepaste leer, want hulle wil, want dit bevoordeel en hulle interesseer, want dit help hulle om te groei en te ontwikkel hul natuurlike vermoëns om 'n verskil maak aan spesiale wees. Opleiding is iets wat gebeur by die werk. Leer is iets wat mense na te streef deur keuse op eie koste in hul eie tyd. Maak dit nie sin maak vir werkgewers om te help en in staat stel om die proses Natuurlik is dit nie. Die woord leer is betekenisvol: dit dui daarop dat mense ry hul eie ontwikkeling vir hulself, deur toepaslike ondervinding, buite werkverwante vaardighede en kennis en prosesse. Leer strek die idee van persoonlike ontwikkeling (en daardeur organisatoriese ontwikkeling) om oortuigings, waardes, wysheid, deernis, emosionele volwassenheid, etiek, integriteit - en die belangrikste van alles, om ander te help om te identifiseer, streef daarna om en om dit te bereik en te vervul hul eie unieke individuele persoonlike potensiaal. Leer beskryf 'n persoon groei. AANGESIEN opleiding bloot beskryf, en wat algemeen verteenwoordig, oordrag van kennis of vaardigheid vir organisatoriese gewin, wat oor die algemeen boggerol het te doen met die leerling. Geen wonder dat mense don t tipies geniet of ry staan ​​vir opleiding. Wanneer jy mense help om te ontwikkel as mense, skep jy veel groter belyning en kongruensie tussen werk en mense en lewens - u voorsien meer betekenis vir mense by die werk, en jy het ook bou en platform en gereedheid te versterk vir 'n bedrag van vaardighede, prosesse, en kennisontwikkeling dat jou organisasie ooit nodig sal hê. Dit is duidelik dat nie ignoreer basiese vaardighede en kennis opleiding, byvoorbeeld: gesondheid en veiligheid hoe om die fone gebruik, hoe om die vurkhyser te bestuur, ens - natuurlik hierdie basiese beginsels moet opgelei - maar dit is nie wat die verskil maak. Lei die noodsaaklike vaardighede en kennis van die kursus, maar die belangrikste fokus op die fasilitering van leer en ontwikkeling vir die persoon. buite werk vaardighede - hulle help om te groei en te ontwikkel vir die lewe - hulle te help om te identifiseer, streef daarna om, en neem stappe in die rigting uitvoering van hul eie persoonlike unieke potensiaal. Ervaringsleer bevat baie van die beginsels hier verduidelik. Sien die gids vir die fasilitering van ervaringsleer aktiwiteite. fokus op emosionele volwassenheid, integriteit, medelye - dit is die eienskappe wat regtig saak Wanneer organisasies werk goed dit is altyd as gevolg van emosionele volwassenheid en integriteit, wat saam in staat stel selfdissipline en regs denke en optrede. Deernis help jou om mense te onderhou, en om 'n kultuur van samewerking en wedersydse ondersteuning te bevorder. Barmhartigheid is die hoeksteen van verdraagsaamheid en begrip, wat die doeltreffendheid van interne en eksterne kommunikasie en span-werk regeer. ontwikkel die persoon, nie net die vaardighede en kennis vaardighede en kennis is die maklike dinge. Die meeste mense sal sorg van hierdie te neem vir hulself. Helpende en bemagtigende en mense aan te moedig om gelukkiger meer vervul mense geword is wat werkgewers en organisasies moet fokus op. Bereik en die vaardighede en kennis sal grootliks sorg vir hulself. gee mense keuse Gee mense se keuse in watter en hoe en wanneer om te leer en te ontwikkel - daar is 'n wêreld van keuse daar buite, en so baie maniere om dit alles te bekom. Mense het verskillende leerstyle, pryse van leer, en areas van belangstelling. Hoekom mense se leer en ontwikkeling te beperk tot hul werk vaardighede Help hulle leer en te ontwikkel, in watter manier hulle wil en hulle sal heel natuurlik meer positiewe, produktiewe en waardevolle om jou organisasie. (Dit mag nodig wees om groter en / of verskillende rolle vind vir hulle nie, maar dat is heeltemal die punt - jy wil hê mense moet doen wat hulle is goed in, en wat hulle geniet - dit is wat 'n goeie organisasie is.) Praat oor leer. nie opleiding, fokus op die persoon, van binne na buite, nie die buitekant in, en bied relevante leer in soveel maniere as wat jy kan. opleidingsbeleid en opleidingshandleidings - definisies, strukture, en sjabloon voorbeelde A opleidingsbeleid is anders as 'n opleidingshandleiding. 'N Beleid is 'n stel beginsels. 'N Handleiding is 'n baie meer gedetailleerde stel bedryfsprosedures en ondersteun notas vir afrigters en leerlinge. Dit dikteer die algemeen dat opleidingshandleidings vereis in twee verskillende formate - een vir afrigters en een vir leerlinge. 'N Beleid is meer vaste en bondige as 'n handleiding. 'N Handleiding is onderhewig aan 'n groter en meer gereelde en gedetailleerde veranderinge. 'N beleid verskaf die beginsels en stelsel waarop die handleiding (s) gebou kan word. 'N Beleid reflekteer filosofie en waardes en fundamentele doelwitte. 'N handleiding handel oor hoe die doelwitte bereik moet word in terme wat beskryf (en indien nodig te illustreer ook) spesifieke take en pligte. Omdat opleidingshandleidings bevat operasionele prosedures, voorskrifte en ondersteun notas wat spesifiek vir die betrokke opleiding is, is die meeste opleidingshandleidings meer aanspreeklik te verander as 'n beleid, en hierdie buigsaamheid vir die verandering en die opdatering van die inhoud is 'n belangrike aspek in die besluit van die algehele stelsel vir die vervaardiging van en administrasie opleidingshandleiding dokumentasie, wat die beste aangespreek en omskryf in die opleiding beleid. Terwyl 'n opleidingsbeleid geneig te word en op 'n hoër uitvoerende of bestuursvlak as individu opleidingshandleidings ooreengekom, die bogenoemde punt toon waarom insette van en konsultasie met opleiding ontwerp en lewering personeel is belangrik in die ontwerp van 'n effektiewe opleiding beleid. opleiding en ontwikkeling beleid - definisies en sjabloon Hier is 'n vinnige eenvoudige sjabloon of basiese struktuur vir 'n moderne doeltreffende en maatskaplik verantwoordelike opleiding en ontwikkeling van beleid. Jy kan verkies om dit 'n leer en ontwikkeling beleid noem. of enige ander titel wat die meeste betekenisvol vir jou situasie en mense sal wees. Die struktuur kan ook gebruik word om 'n opleiding en ontwikkeling handleiding te skep. Opstel of her-opstel van 'n beleid onvermydelik vereis 'n eksamen - en by uitstek 'n konsultasie tussen diegene wat belangstel - fokus op wat jy wil bereik, in hierdie geval vir mense se leer en ontwikkeling. Hierdie proses verbind met en potensieel verhoog net oor elke aspek van die organisasie, so dit is 'n nuttige oefening as jy het dit nie gedoen nie of dit behoeftes herbesoek. Jy sal baie en verskeie voorbeelde van werklike opleiding en ontwikkeling beleid in gebruik. Verskeie nou gepubliseer op die web deur die organisasies wat hulle bedryf, want dit is 'n demonstrasie van organisatoriese gehalte. As sodanig, 'n doeltreffende moderne opleiding en ontwikkeling (of leer en ontwikkeling) beleid is toenemend 'n belangrike deel van sigbaarheid enige organisasie se en beeld in die oë van sy kliënte, personeel, potensiële nuwe werknemers, en die mark as 'n geheel. Opleiding beleid wissel baie, want (tereg) hulle is geneig om baie spesifiek vir die organisasie te wees. Dit gesê, oor die algemeen sal 'n goeie opleiding en ontwikkeling van beleid die volgende aspekte dek. Daar is geen vasgestelde of definitiewe einde. Ander mense en organisasies sal verskillende idees het. leer / opleiding en ontwikkeling beleid struktuur inleiding / definisies / omvang (doel en omvang van die beleid) kulturele / filosofiese (waardes, visie, etos, beginsels, ens) reg (gesondheid en veiligheid, diskriminasie, ens) mense (waar mense staan ​​in organisatoriese prioriteite, insette, sorg, deernis, ens) metodes (van TD, loopbaanontwikkeling, opvolging, werwing en keuring) stelsels / instrumente (vir TD - opleidingshandleidings, media, kennis en inligting bestuur, verantwoordelikhede, ens) proses / operasies ( hoe TD verband hou met bedrywighede) finansiële (beplanning, begrotings, prioritisering, ens) verantwoordelikheid / owerheid (hoe TD) sosiale verantwoordelikheid (KSV, etiek, omgewing, volhoubaarheid, diversiteit, ens) hersiening en meting (van TD, akkreditasie, kwalifikasies, onafhanklike oudit, ens) skaal, geografiese en tydsberekening faktore (kan aangeheg word en buigsaam - relevant tot die beleid en situasie) jou eie beleid (en struktuur / patroon wat jy begin met) moet geskik is vir jou eie situasie te wees. Jy kan ander nuttige idees in die induksie-opleiding kontrolelys en ander opleiding templates vind op hierdie webwerf, omdat hulle almal te voorsien verskillende aspekte en moontlike opskrifte / inhoud vir 'n algehele opleiding beleid. Die uitdaging in die ontwikkeling van 'n doeltreffende opleiding beleid is insluitend al die belangrike kwessies maar hou dit kort en kompak, sodat mense werklik sal lees en verwys na dit. byvoorbeeld of handleidings moet bevat, of in plaas verwys na die opleiding beleid of handleidings is natuurlik-spesifieke of werk - Wat belangrik is ook, moet 'n opleidingsbeleid die basiese stelsel en die bestuur riglyn vir die mense wat ontwerp en ontwikkel opleidingshandleidings binne die organisasie te voorsien spesifieke of departementele spesifieke wie verantwoordelik is vir die ontwerp en die opdatering van handleidings en of die media formate van handleidings (gedruk, online, ens). Wat ook al is ingesluit in die opleiding beleid, hou dit eenvoudig - die gebruik van kort bullet punte onder elke opskrif sal groter duidelikheid te skakel. Beleid is geen nut as hulle so droog en langdradig dat mense nie geneig om te lees en te gebruik. Soek insette van alle belanghebbende persone - veral diegene wat verantwoordelik is vir die uitvoering van opleiding verantwoordelikhede - weer 'n beleid is geen nut indien dit ontwikkel in isolasie van diegene wat dit nodig het. Sirkuleer konsepweergawes van jou nuwe beleid om mense op alle vlakke en in alle funksies, sodat jy kan seker wees dat die bewoording verstaan ​​en sinvol - en ook om te kom op 'n beleid wat is ooreengekom en aanvaarbaar is. Meer gedetailleerde of verwissel punte kan altyd aangeheg word aan die belangrikste dokument wat makliker veranderinge in staat stel, en vermy stapels die belangrikste beginsels. Gedetailleerde aspekte van opleiding inhoud en leerling notas is nie vir insluiting in 'n opleidingsbeleid - spesifieke opleiding (en afrigters) aantekeninge is vir opleidingshandleidings, nie die oorheersende opleiding beleidsdokument. opleidingshandleidings - definisies en voorbeelde Soos 'n opleidingshandleiding verskil van 'n opleidingsbeleid. A opleiding beleid handel oor relatief vaste oorheersende beginsels en strategie en stelsels. Opleidingshandleidings hanteer spesifieke opleiding notas en opleiding inhoud soos instruksies, prosedures, standaarde, diagramme en illustrasies, tegniese data en afrigter se notas. Voordat die skryf van baie opleidingshandleidings is dit nuttig om te besluit en te beskryf hoe die handleidings gestruktureer moet word en georganiseer - wat logies is die beste aangespreek in die opleiding beleid, gewoonlik binne stelsels / instrumente oorwegings of soortgelyke. 'N Opleidingshandleiding kan verskeie vorme aanneem, en tipies dek 'n bepaalde opleiding gebied of vak of kursus. Daarom organisasies van 'n baie beskeie skaal (meer as 20 werknemers byvoorbeeld) sal tipies produseer en in stand te hou 'n paar of baie verskillende opleidingshandleidings. Ongeag die grootte van die organisasie, is dit heel redelik om al opleidingshandleidings binne een versameling, wat is nuttig vir alle personeel en ook vir die oorhoofse bestuur / toesig van opleidingshandleiding materiaal te vergader. 'N Opleidingshandleiding kan dek departementele of werk-spesifieke opleiding, of 'n spesifieke opleidingskursus (byvoorbeeld verkope, finansies, werking van toerusting, ens). 'N Opleidingshandleiding kan ook dek opleiding wat aan alle poste en departemente (byvoorbeeld, induksie, gesondheid en veiligheid, IT, dienswet, bestuur, ens) betrokke is. Die twee hoof verskillende weergawes van opleidingshandleidings is: handleidings wat deur afrigters - om toepaslike opleiding beplanning, ontwerp, lewering, assessering en ontwikkeling handleidings wat deur leerlinge in staat te stel - om al die nodige inligting vir leerlinge te verskaf ter ondersteuning van die onderskeie opleiding ontvang. Elke weergawe bevat basies dieselfde materiaal, maar uitgebrei en aangepas vir die verskillende doeleindes van afrigter of leerling. A opleidingsbeleid kan ingesluit word in 'n opleidingshandleiding, of afsonderlike as 'n verwysing dokument gehou, maar een of ander manier dit moet beskikbaar wees om mense gemaak word en sigbaar in alle opleidingshandleidings verwys. Of om die volle opleiding beleid binne opleidingshandleidings sluit grootliks afhanklik van die grootte van die opleiding beleidsdokument en die bedrag van opleidingshandleidings updates. 'N Kort inspirerende opleiding beleid van tussen een en drie bladsye sou baie goed te pas binne 'n aantal opleidingshandleidings, en is waarskynlik 'n ideale benadering. Maar in groter organisasies wat wordier beleid, 'n onvermydelik swaar beleid van tien bladsye is in plaas waarskynlik die beste bloot opgesom in opleidingshandleidings, en 'n verwysing gegee vir die verkryging van die hele beleidsdokument. Hou 'n groot beleid te skei is ook sinvolle waar baie van die updates is gemaak om handleidings. Toenemend opleiding beleide en handleidings kan aanlyn beskikbaar gestel word, deur middel van 'n intranet of soortgelyke, wat makliker en vinniger opdatering en kommunikasie van veranderinge in staat stel. Weereens is dit 'n beginsel wat aanvanklik by die opleiding beleid stadium moet ooreengekom word. Hier is 'n sinvolle struktuur vir 'n opleidingshandleiding. In hierdie voorbeeld word aanvaar dat die opleiding beleid is 'n aparte dokument: leer / opleiding handleiding struktuur sjabloon titel of opskrif van vak / kursus / departement / indiensopleiding indeks, rooster, program (veral itemising opleiding inhoud en elemente) opleiding beleid of beleid opsomming (en verwysing na volledige dokument huidige beleid - beklemtoon kwessies oor gelykheid en indiensneming / wet diskriminasie) inleiding / definisies (handleiding struktuur en woordelys, terminologie, opleiding ontwerp rasionaal, ens) het ten doel, verwagtinge, maatreëls (die opstel van die toneel - verduidelik wat sal gebeur - wedersydse verwagtinge en standaarde - die Kirkpatrick-model is nuttig vir hierdie) gebruik van die handleiding (hoe die handleiding werk en hoe dit verband hou met die opleiding en die werk) opleiding metodes, ondersteuning, media, materiale (die opleiding formate en opsies, tutors en ondersteuning) opleiding inhoud / elemente (gedetailleerde en in logiese volgorde en in die regte grootte elemente vir afgevaardigdes leervermoë, en weerspieël die einde van die opleiding aktiwiteite en aflewering - sien voorbeeld formate hieronder - weer sien Kirkpatrick se model wat gebruik kan word as 'n struktuur vir elke element - en sien ook die VAK leerstyle en Kolb leersiklus / style model, wat albei nuttig om te verseker lewering formate ontmoet behoeftes van al verkies leer en kommunikasie style deurlopende leer en opvolg (veral help met praktiese implementering - opsioneel hierdie afdeling ingesluit kan word na elke opleiding element, wat verkieslik waar inhoud is omvangryk of ingewikkeld - sluit enige relevante inligting om jou te help en leerders aan te moedig om nuwe moontlikhede te kan toepas en te leer) bibliografie en verwysings (verdere inligting bronne voortgaan - weer opsioneel hierdie afdeling ingesluit kan word na elke opleiding element indien meer effektief vir afgevaardigdes) kopiereg en outeurskap inligting (soos toepaslik - natuurlik meer betekenisvol vir ekstern verskaf opleiding) hierdie sjabloon is 'n voorbeeld. Volgorde en items kan verander word om situasies aan te pas. Waar opleiding is verskaf deur 'n afrigter (in teenstelling met aanlyn of deur afstandsonderrig) dan 'n afrigter se weergawe van die handleiding bykomende afdelings wat hierdie aspekte, soos van toepassing op die situasie moet die volgende insluit: - afrigter se weergawes - opleidingshandleiding bykomende afdelings / items afrigter s kontrolelys / inventaris (alle materiaal en toerusting wat nodig is vir kursus / opleiding - insluitend verduideliking van enigiets oop vir interpretasie of verwarring) opleiers inhoud notas (vir die aanbieding van elke afdeling insluitende opsies en alternatiewe vir verskillende leerstyle, vlakke van vermoë, en enigiets relevante, nuttige of potensieel ontstaan ​​in lewering - nie beperk tot gebeurlikhede, maar ook uit te brei na wenke en idees vir die verbetering van dienslewering, genot en leer oordrag - ideaal 'n groeiende bron van afrigter se hulp in die loop van die kursus of program, met die veronderstelling n afrigter betrokke) meesterkopieë van leerling notas en aalmoese (in geval van verlies of versuim of bederf, en waar geen kopiëring fasiliteite bestaan ​​dan genoeg spaar afskrifte moet deel van die kontrolelys / inventaris wees - webadresse of skakels kan volstaan ​​in plaas van harde kopieë waar materiaal georganiseer en beskikbaar betroubaar aanlyn) afrigter se kursus / opleiding bestuur notas (met betrekking tot plek, huishoudelike reëlings, reis - en verblyfkoste inligting, ens) afrigter se kontakpunte (vir afrigter se verduideliking of hulp met enige aspekte van die kursus / opleiding te lewer - tipies 'n kenner of departement direk betrokke is by die ontwerp van die kursus en / of verantwoordelik vir die funksie waarin tegniese inhoud woonagtig is in die organisasie of opleidingsverskaffer) jy moet 'n struktuur vir jou eie situasie wat aan die behoeftes van mense te ontwikkel om dit te gebruik en wat jy beoog om te bereik . opleiding inhoud notas in opleidingshandleidings - monster formate Daar is so baie maniere om dit te doen. In wese afgevaardigdes moet notas en ondersteunende inligting wat gepas is en om die opleiding inhoud relevant word meegedeel, en ook om die voorkeur style van die leerlinge is. Byvoorbeeld, indien die leerlinge is geneig om baie detail verkies, dan verseker notas bevat baie detail. As leerlinge verkies vinniger visuele voorstellings en diagramme en foto's, dan verseker sulke beelde funksie sterk in die ondersteuning van notas. As leerlinge is baie aktief en praktiese en soek baie deelnemende praktiese ervaring dan verseker hierdie aspekte word ingebou in die ondersteuning van materiale. Wat ook al, maak seker dat elke element van die opleiding inhoud is gestruktureer om sy eienskappe, standaarde / parameters, insette en uitkomste te verduidelik. Kaarte en rooster uitleg met genommerde punte, vergelykings, grafieke is baie meer doeltreffend as vry-loop teks en vertelling. Jy kan ook gebruik / pas die belangrikste struktuur van 'n opleiding beplanner (of jou eie plaaslike ekwivalent) te definieer en aan te bied elke deel of element van die opleiding inhoud in 'n duidelike ooreenstemming afdelings, byvoorbeeld: Dit is 'n net 'n breë aanduiding van formaat en moontlike afdelings - artikels groottes afhang van die inhoud wat jy d nodig om in te voeg in elk. opleidingshandleiding - notas bladsy struktuur voorbeeld opvolg en meting ander raamwerke kan gebruik word in plaas of in samewerking met relevante afdelings hierbo. Kies 'n raamwerk of struktuur vir die formaat van die notas wat die situasie en die behoeftes van die afgevaardigdes pas. Die volgende modelle en metodes te voorsien moontlike strukture te gebruik of aanpas of meng in die ontwikkeling van 'n nuttige model vir die werklike opleiding inhoud notas bladsye van 'n opleidingshandleiding. Sodra jy 'n formaat wat jy kan dan makliker in die bokse te vul, of selfs die taak om dit te doen om iemand wat die tegniese aspekte van die opleiding element verstaan ​​sonder om noodwendig in staat is om opleiding te ontwerp van nuuts af te delegeer. Die formaat is die sleutel. Kirk Kolb Bloom VAK / Vaardighede Gesindheid Kennis / veelvuldige intelligensie Bewuste Bevoegdheid proses stappe - die flatpack meubels benadering - genommer instruksionele punte met diagramme - so genoem na die instruksies tipies ingesluit met flatpack self-vergadering meubels, waarin duidelik diagramme verminder die behoefte vir baie teks, en so is vinnig en maklik begryp, selfs tot 'n mate deur vreemde taal sprekers of ongeskoolde skyfie afskrifte lesers aanbieding met notas (powerpoint of soortgelyke) - sorg vereis of dit word té afhanklik van die kwaliteit van die skyfies - ondersteun notas het na 'n ander en meer instruksionele en gedetailleerde doel strokiesprente en illustrasies te vervul (kan help transformeer droë teks-belaaide inhoud in baie meer aangenaam en stimulerende leermateriaal) Hierdie templates is 'n gids - 'n beginpunt of 'n verstek. Op voorwaarde dat jy 'n gepaste struktuur van 'n soort volg dan jou opsies is eindeloos - veral wanneer 'n mens begin om die groeiende moontlikhede van digitale en aanlyn media te oorweeg. Wat ook al, te streef na 'n opleidingsbeleid en 'n opleidingshandleiding metodologie wat aan die behoeftes van jou mense en wat jy beoog om te bereik in die wydste en mees avontuurlustige manier moontlik. Opleiding moet gestruktureerde en logies wees, omdat dit gepas en meetbare moet wees - Verder moet dit ook innoverende, genotvolle, etiese en reageer op die toenemende verwagtings van jou mense en jou kliënte. sien ook ander materiaal vir die ontwikkeling van mense: outeurskap / verwysings soek businessballs webwerf Die gebruik van hierdie materiaal is gratis vir self-ontwikkeling, die ontwikkeling van ander, navorsing, en organisatoriese verbetering. Asseblief verwys outeurskap en kopiereg materiaal wat gebruik word, insluitende skakel (s) om Businessballs en die materiaal webblad sien outeurskap / bo verwysing. Hierdie materiaal mag nie verkoop word, verskyn, of 'n gereproduseerde aanlyn. Disclaimer: Afhanklikheid van hierdie materiaal en enige verwante voorsiening is op jou eie risiko. Alan Chapman aanvaar geen verantwoordelikheid vir enige foute of skade wat voortspruit. Soek gekwalifiseerde raad vir enige optrede behels potensiële laste. Waar toepaslik behou hierdie kennisgewing op kopieë. Sien oor ons vir 'n gedetailleerde terme. Businessballs 2016 Die ontwikkeling van 'n inhoud Marketing Strategie Op soek na 'n inhoud bemarkingstrategie Jy vyf na die regte plek gekom skep. Maar, voordat ons grawe in, daar is 'n kritieke onderskeid jy moet verstaan: 'n inhoud bemarking strategie is nie dieselfde ding as 'n inhoud strategie. Terwyl mense gebruik dikwels hierdie terme afwisselend (wat verstaanbaar, aangesien die lyne is ietwat vaag), Robert Rose verduidelik die onderskeid in sy pos, Hoe inhoud strategie en inhoud Marketing is afsonderlike Maar Gekoppel: inhoud bemarkingstrategie: Inhoud bemarkers trek en die ontwikkeling van die groter storie wat 'n organisasie vertel. Hulle fokus op maniere om 'n gehoor te betrek, met behulp van inhoud om winsgewend gedrag ry. Inhoud strategie: Aan die ander kant, inhoud strategie put dieper in (in Kristina Halvorson se woorde) die skepping, publikasie, en bestuur van nuttige, bruikbare inhoud. Die inhoud Wrangler, Scott Abel. sê, inhoud strategie help jou inhoud as 'n besigheid bate bestuur. As jy op soek is na inligting oor die skep van 'n inhoud bemarkingstrategie. lees verder. Moet ek regtig nodig het om 'n inhoud bemarkingstrategie te skep Ja Soos ons vyf geleer deur ons jaarlikse ondersoek. nie net het jy 'n strategie nodig, jy moet ook dit te dokumenteer. Diegene met 'n gedokumenteerde inhoud bemarkingstrategie: is baie meer geneig hulself effektief op inhoud bemarking te oorweeg Voel aansienlik minder uitgedaag met elke aspek van die inhoud bemarking algemeen beskou hulself meer effektief in hul gebruik van al die inhoud bemarking taktiek en sosiale media kanale in staat was om te regverdig spandeer 'n hoër persentasie van hul begroting vir bemarking op die inhoud bemarking Maak jou eie inhoud bemarkingstrategie. Aflaai Die vereistes vir 'n Gedokumenteerde inhoud Marketing Strategie: 36 vrae beantwoord. Wat moet my inhoud bemarkingstrategie insluit Dink aan 'n inhoud bemarkingstrategie as 'n uiteensetting van jou sleutel besigheid en kliënte se behoeftes en 'n gedetailleerde plan vir hoe jy tevrede om hulle aan te spreek sal gebruik. Jou besigheid geval vir innoverende met inhoud bemarking:: Hoewel daar geen definitiewe templates vir die bou van 'n inhoud bemarkingstrategie elkeen sal uniek aan die besigheid wat dit skep is daar vyf komponente wat hulle algemeen sluit in Deur ons jou redes vir die skep van inhoud, die risiko's wat betrokke is, en jou visie van wat sukses sal lyk, jy is baie meer geneig om uitvoerende ondersteuning vir jou strategie te verkry en om toestemming om 'n fout hier en daar maak kry as jy uitvind wat die beste werk vir jou besigheid. Hier is meer: ​​Kry ons noodsaaklik beginnerskit: Bemeestering van die koop-in gesprek vir inhoud Marketing. Jou sakeplan vir die inhoud bemarking: Dit dek die doelwitte wat jy vir jou programinhoud, die unieke waarde wat jy op soek is na om voorsiening te maak deur middel van jou inhoud, en die besonderhede van jou besigheid model. Dit moet ook die struikelblokke en geleenthede wat jy kan teëkom uiteen te sit as jy jou plan uit te voer. Hier is meer: ​​Kry hulp bepaling van waar die inhoud bemarking pas nie in jou bemarkingsplan. Jou gehoor personas en inhoud kaarte: Dit is hier waar jy die spesifieke gehore vir wie jy die inhoud skep, wat hul behoeftes is beskryf, en wat die inhoud daarvan betrokkenheid siklus kan lyk. Jy kan ook na die kaart uit die inhoud wat jy kan lewer in hulle koper se reis ten einde hulle nader aan hul doelwitte te bereik. Hier is meer: ​​Kry 'n in-diepte kyk na hoe om te skep en te gebruik B2B koper personas. Jy kan ook hierdie vyf-stap gids oor die kartering van jou inhoud. Jou merk storie: Hier kenmerk jy jou inhoud bemarking in terme van wat idees en boodskappe wat jy wil om te kommunikeer, hoe dié boodskappe verskil van die kompetisie, en hoe jy sien die landskap ontwikkel sodra jy hulle gedeel met jou gehoor. Hier is meer: ​​Ontbloot die hart van jou merk storie met hierdie ses vrae. Jou kanaal plan: Dit moet die platforms wat jy sal gebruik om jou storie te vertel wat jou kriteria, prosesse, en doelwitte is vir elkeen en hoe jy dit sal verbind sodat hulle 'n samehangende merk gesprek te skep in te sluit. Hier is meer: ​​Vir meer insigte en advies, 'n blik op hoe om sosiale media te bou in jou inhoud bemarking prosesse. Don het t tyd om op te bou 'n volledige inhoud bemarkingstrategie Neem 'n blik op hoe jy die proses met 'n een-bladsy-plan kan vereenvoudig. Moet ek ons ​​inhoud bemarkingstrategie met ander spanne deel / departemente in my maatskappy Ons is voordelig vir almal in jou organisasie toegang gee tot jou inhoud bemarkingstrategie selfs diegene wat dalk nie direk betrokke is by die inhoud bemarking proses. Dit is veral krities in groot organisasies, want dit kan help om siled spanne op dieselfde bladsy, gedupliseer pogings te verminder, en verseker dat almal werk aan dieselfde inhoud doelwitte. Maar die deel van jou gedokumenteer strategie is ook goeie praktyk vir besighede wat net begin met inhoud bemarking, vir inhoud spanne wat staatmaak op interne of eksterne vakexperts, of vir maatskappye wat 'n deel van die inhoud skep en verspreiding proses uit te kontrakteer. Natuurlik, hoe jy jou strategie te kommunikeer, hang af van die struktuur en kultuur van jou organisasie. In sommige gevalle kan dit gepas om jou volledige dokumentasie deel wees. In ander gevalle kan dit meer sin om geteikende opsommings vir sekere belanghebbendes (byvoorbeeld besig bestuurders, of eksterne agentskappe), op grond van hoe jou inhoud bemarkingstrategie hul spesifieke rolle, prosesse, en doelwitte sal 'n impak te skep. In kort, oorweeg dit: Hoe kan jy die beginsels van die inhoud bemarking te gebruik om die inhoud bemarking regdeur jou organisasie Wat doen mense omgee mees Dit moet help om te bepaal watter komponente van jou inhoud bemarkingstrategie is mees geskikte om te deel met elke span. Hoe gereeld moet ek werk my inhoud bemarkingstrategie Sommige dele van jou strategie moet konsekwent bly, net soos jou inhoud bemarking program groei en ontwikkel, naamlik jou missie en die maatskappy se doelwitte. Trouens, hierdie twee dinge is so sleutel wat jy dalk wil om dit te sit op 'n Post-it nota sodat jy dit in die lig kan hou wanneer jy besig is op jou inhoud. (Byvoorbeeld, by CMI, gebruik ons ​​dit as deel van ons aanvaarding kriteria vir elke redaksionele inhoud voorlegging wat ons ontvang.) Dit sal egter ander aspekte van jou inhoud bemarkingstrategie waarskynlik baat vind by hersien en van tyd tot tyd opgedateer. Om te verseker dat jou inhoud bemarking program bly op die teiken, oorweeg herbesoek jou kanaal strategie, kern onderwerpe, en span op 'n jaarlikse grondslag of meer dikwels as jy maar net begin. Tred te hou met die nuutste innovasies vir die ontwikkeling van 'n inhoud bemarkingstrategie en die uitvoering van jou planne. Skryf in vir die inhoud bemarking Instituut en kry eerstehandse toegang tot die nuutste gereedskap, tegnieke, en insigte. opleiding en onderrig ontwikkeling opleiding, afrigting, mentorskap, opleiding en leer ontwerp - die ontwikkeling van mense Konvensionele opleiding is nodig om noodsaaklike werkverwante vaardighede, tegnieke en kennis dek, en baie van hierdie gedeelte handel oor die neem van 'n positiewe progressiewe benadering tot hierdie soort van tradisionele opleiding. Wat belangrik is egter die mees doeltreffende manier om mense te ontwikkel is heel anders as konvensionele vaardigheidsopleiding, wat laat ons eerlik wees baie mense beskou baie negatief. Hulle sal dit doen natuurlik, maar hulle gewen het t geniet dit baie, want dit is oor die werk, nie oor hulself as mense. Die mees doeltreffende manier om mense te ontwikkel is in plaas van leer en persoonlike ontwikkeling moontlik te maak. met alles wat dit impliseer. So, so gou as wat jy vyf bedek die basiese werkverwante vaardigheidsopleiding dat daar nog baie in hierdie artikel beskryf word - fokus op sodat leer en ontwikkeling vir die mense as individue - wat die omvang van die ontwikkeling manier buite die tradisionele werk vaardighede en kennis strek, en skep veel meer opwindend, bevrydend, motiverende geleenthede - vir mense en vir werkgewers. Tereg organisasies in die gesig staar groot druk om deesdae verander - om te fasiliteer en die hele persoon ontwikkeling en vervulling te moedig - buite die tradisionele opleiding. indeks - opleiding gebiede en vrae verskyn op hierdie bladsy Mentorskap - beginsels, kos, regverdiging, stigting Opleiding hulpbronne idees en tipes - hulpbronne is oral - hoe om te bou jou eie biblioteek / versameling / toolbox 'n opmerking oor spelling op hierdie webwerf: Jy mag opmerk dat die woorde organisasie / organisasie (en variasies) op hierdie blad word uitgespel die Britse Engels manier, organisasie, en die Amerikaanse Engels manier, organisasie. Dit is sodat mense die materiaal maklik kan vind wanneer jy soek op die web. Ander woorde soos kleur, guns, optimaliseer, prioritiseer, ens is geneig om die Britse Engelse spelling volg, omdat ek Engels. Voel vry om te spel-check en te wysig hierdie notas volgens jou voorkeure as jy dit gebruik vir jou eie situasie, wat vir onderrig en studie is perfek okay. Vra.


No comments:

Post a Comment