Wednesday, October 12, 2016

1t Contact Forex

Prableen Bajpai, CFA (ICFAI) Prableen Bajpai is die stigtersdirekteur by FinFix 'n onderneming in Indië, hoofsaaklik betrokke is by die finansiële navorsing, verslae, opleiding en die verspreiding van finansiële geletterdheid, terwyl die strewe om berading te gee aan die ekonomies minderbevoorregtes. In haar vorige opdrag, Prableen is die hoof van die navorsing op Vantage Wealth Management Solutions Pvt. Ltd bestuur van die samestellings van die maandelikse versameling Money, bedoel om beleggers te voed oor aandelemarkte en beleggings. Sy het ook geleer Beleggingsontleding en Makro-ekonomie om sake studente by die Royal Thimphu Kollege (RTC), Bhoetan. Prableen is skryf oor beleggings, aandelemarkte, ekonomie, en persoonlike finansies vir byna 'n dekade. Prableen is 'Chartered Financial Analyst (CFA) van ICFAI, het 'n meestersgraad in Ekonomie en is die voortsetting van haar CFP sertifisering. 'N blik op wat maak bewus Technology Solutions Corporation 'n goeie voorraad. Een spel opgewek mark die maatskappy se waarde deur 7.5B in net twee dae. SAIC Motors en Alibaba se Internet Car het van stapel gestuur. Napster sal binnekort terug te kry sy naam en bestaan, te danke aan musiek streaming diens Rhapsody. AC Milan, 'n groot sokkerklub, is gekoop deur onbekende Chinese konsortium. Die artikel kyk na die verhouding tussen die ekonomie, rentekoerse en hypotheekrente. Nuwe voertuig registrasies 'n rekord hoogtepunt in die VSA So het die motor lenings getref. Tesla loop agter sy teiken op produksie en aflewerings tydens die 2de kwartaal 2016 maar voorspel 'n sterk tweede helfte dop die redes agter Bitcoin en China veelvuldige uitdagings voorlê van die ekonomie van die Verenigde Koninkryk na Brexit. Wil blootstelling aan die Europese markte Check uit hierdie ETF. Die Bank van Tokyo-Mitsubishi is met behulp van die tegnologie agter Bitcoin om sy eie digitale geldeenheid van stapel te stuur. Beleggers Publications Guide to Broker-Handelaars Registrasie Afdeling van Handel en Markte 1 Amerikaanse Securities and Exchange Commission April 2008 Inhoudsopgawe Inleiding wie vereis word om wat registreer is 'Wie is 'n Wat om te doen as jy dink jy kan 'n makelaar of 'n handelaar makelaars en handelaars algemeen moet registreer by die SEC van 'n makelaar-handelaars intrastate Broker-Handelaars Broker-Handelaars wat hul besigheid te beperk tot Uitgesluit en vrygestelde Securities Broker-Handelaars moet registreer voordat dit verkoop Ongeregistreerde Securities - insluitend private Placements (of Regulasie D aanbiedinge) Uitreiker s Vrystelling van buitelandse makelaar-handelaars Vrystelling vereistes ten opsigte van Makelaars en handelaars van die Regering en Munisipale Securities, insluitend Terugkoop ooreenkomste Spesiale reëls van toepassing op banke en ander finansiële instellings Insurance Agency netwerke Real Estate Securities and Real Estate Brokers / Agente Broker-Handelaars Verhoudings met Affinity Groepe hoe om te registreer as 'n makelaar-handelaars Form BD SRO Lidmaatskap SIPC Lidmaatskap Staat Vereistes Associated Persone Opvolger Broker-Handelaars Registrasie Onttrekking uit Registrasie Kansellasie van Registrasie Sekuriteit Regulasie Futures afneem van Broker-Handelaars fraudepreventie bepalings Duty van billike gebruik van Geskiktheid Vereistes Duty van beste uitvoering van kliënte bevestiging Reël Openbaarmaking van krediet voorwaardes Beperkings op kortverkope (Regulasie SHO) Trading Tydens 'n offer (Regulasie M) Beperkings op Binnehandel Beperkings op Private Securities transaksies Ontleders en Regulasie AC Trading deur lede van Effektebeurse, Makelaars en handelaars uitbreiding Krediet op nuwe uitgiftes Regulasie NMS Bestel Execution Verpligtinge Regulasie ATS: Broker-Handelaars Trading Systems Penny Stock Reëls privaatheid van verbruikers Finansiële inligting (Regulasie SP) beleggingsadviseur Registrasie Arbitrasie finansiële verantwoordelikheid van Broker-Handelaars Net Capital Reël gebruik van die kliënt Tegoeden kliënt beskerming Vereiste boeke, rekords en verslae Risiko assesseringsvereistes Ander Vereistes Eksamens en Inspeksies Lost en gesteelde Securities Program Finger Vereiste gebruik van elektroniese media deur makelaar-handelaars elektroniese handtekening Anti-geldwassery Program Kantoor van Buitelandse bates beheer Sakevoortsettingsplanne Waar Kry Verdere inligting I. INLEIDING Die Securities Exchange Act van 1934 (s effek markte en sy makelaars en handelaars te bedryf. Ons het hierdie gids bereid wees om 'n paar van die belangrike bepalings van die Wet en die reëls op te som. Jy sal inligting oor die vraag of jy nodig het om te registreer as 'n makelaar-handelaar en hoe jy kan registreer, sowel as die standaarde van gedrag en die finansiële verantwoordelikheid reëls wat makelaar-handelaars moet volg vind. VERSIGTIG maak seker jy volg al wette en reëls Alhoewel hierdie gids beklemtoon sekere bepalings van die Wet en die reëls, dit is nie omvattend nie. Makelaars en handelaars, en die gepaardgaande persone, moet voldoen aan alle toepaslike vereistes, insluitend dié van die Amerikaanse Securities and Exchange Commission (), sowel as die vereistes van 'n self-regulerende organisasies waartoe die makelaars en handelaars behoort, en nie net wat hier opgesom. Die SEC personeel staan ​​gereed om jou vrae te beantwoord en jou help om te voldoen aan ons reëls. Na die lees van hierdie gids as jy vrae het, voel asseblief vry om ons te kontak die Kantoor van interpretasie en leiding by (202) 551-5777 (e-pos tradingandmarkets sec. gov) of die Streekkantoor van die SEC in jou area. Jy sal 'n lys van nuttige telefoonnommers te vind aan die einde van hierdie gids, of op die SEC se webwerf by sec. gov/contact. shtml. Jy mag wil om te konsulteer met 'n private prokureur wat vertroud is met die federale sekuriteite wette, om te verseker dat u voldoen aan alle wette en regulasies. Die SEC personeel kan nie optree as 'n individu se riglyne vir geen-aksie, interpretatiewe en exemptive versoeke. II. Wie vereis word om REGISTREER meeste of SRO. Hierdie afdeling dek die faktore wat bepaal of 'n persoon is 'n makelaar of handelaar. Dit beskryf ook die tipes makelaars en handelaars wat nie hoef te registreer by die SEC. Selfregulerende organisasies word beskryf in Deel III, onder. 'N Nota oor banke: Die Exchange Act bevat ook 'n spesiale bepalings met betrekking tot makelaars en handel aktiwiteite van banke. Sien asseblief Artikels 3 (a) (4) (b) en 3 (a) (5) (c) en verwante bepalings en konsulteer met raad. Aspekte van bank handelaar aktiwiteit word in 'n publikasie wat uitgereik is deur die SEC se webwerf by: sec. gov/divisions/marketreg/bankdealerguide. htm. Bank makelaars aktiwiteit aangespreek in Regulasie R, wat gesamentlik deur die Kommissie en die Raad van Direkteure van die Federal Reserve System is goedgekeur. Sien Exchange Act Release No 56501 (24 September, 2007) sec. gov/rules/final/2007/34-56501.pdf. A. Wie is 'n Artikel 3 (a) (4) (a) van die Wet bepaal die algemeen 'n breë as 'n persoon wat betrokke is in die besigheid van die totstandkoming van transaksies in sekuriteite vir die rekening van die ander. Soms kan jy maklik bepaal of iemand 'n makelaar. Byvoorbeeld, 'n persoon wat transaksies voer vir ander op 'n sekuriteitebeurs duidelik is 'n makelaar. Maar ander situasies is minder duidelik. Byvoorbeeld, elk van die volgende individue en besighede mag nodig wees om te registreer as 'n makelaar, afhangende van 'n aantal faktore, en ander individue of entiteite wat betrokke raak in die volgende aktiwiteite: Dit vind van beleggers of kliënte vir, maak verwysings na, of verdeel kommissies met geregistreerde makelaar-handelaars, beleggingsmaatskappye (of onderlinge fondse, insluitend verskansingsfondse) of ander sekuriteite tussengangers vind beleggingsbankwese kliënte vir geregistreerde makelaar-handelaars vind beleggers vir die aangaan van, of die vind van beleggers vir, waagkapitaal of bevinding kopers en verkopers van besighede (dws aktiwiteite wat verband hou met samesmeltings en verkrygings waar sekuriteite betrokke is) beleggingsadviseurs en finansiële konsultante buitelandse makelaar-handelaars wat nie kan staatmaak op Reël 15A-6 kragtens die Wet (hieronder bespreek) persone wat werk of beheer elektroniese of ander platforms om sekuriteite persone handel daardie mark real-boedel belegging belange, soos huur-in-gemeenskaplike belange, wat sekuriteite persone wat optree as persone is wat die mark of effek transaksies in versekeringsprodukte wat sekuriteite, soos veranderlike annuïteite, of ander beleggingsprodukte wat sekuriteite persone is dien effekte sekuriteite transaksies vir die rekening van die ander vir 'n fooi, selfs wanneer die ander mense is vriende of familielede persone wat ondersteuningsdienste aan geregistreerde makelaar-handelaars en persone wat optree as sien onder). Ten einde vas te stel of enige van hierdie individue (of enige ander persoon of besigheid) is 'n makelaar, kyk ons ​​na die aktiwiteite wat die persoon of besigheid eintlik doen. Jy kan ontledings van verskeie aktiwiteite in die besluite van die federale howe en ons eie nie-aksie en interpretatiewe letters te vind. Hier is 'n paar van die vrae wat jy moet vra om te bepaal of jy is wat optree as 'n makelaar: Neem jy deel aan belangrike dele van 'n sekuriteite transaksie, insluitende werwing, onderhandeling, of uitvoering van die transaksie Het jou vergoeding vir deelname aan die transaksie afhang op, of is dit verwant aan die uitkoms of grootte van die transaksie of ooreenkoms Het jy ontvang sleep kommissies, soos 12B-1 fooie Het jy ontvang enige ander transaksie verwante vergoeding is jy anders wat betrokke is by die besigheid van die bewerkstelliging of fasilitering van sekuriteite transaksies hanteer jy die sekuriteite of fondse van ander in verband met sekuriteite transaksies a antwoord op enige van hierdie vrae dui daarop dat jy mag nodig wees om te registreer as 'n makelaar. B. Wie is 'n teenstelling met 'n makelaar, wat optree as agent, 'n handelaar dien as skoolhoof. Artikel 3 (a) (5) (a) van die Wet bepaal die algemeen 'n as: enige persoon wat betrokke is in die besigheid van koop en verkoop van sekuriteite vir sy eie rekening, deur 'n makelaar of andersins. Die definisie van dit is, 'n persoon wat koop en verkoop sekuriteite vir sy of haar eie rekening, hetsy individueel of in 'n fidusiêre hoedanigheid, maar nie as deel van 'n gereelde besigheid. Individue wat oor die algemeen te koop en te verkoop sekuriteite vir hulself beskou handelaars en nie handelaars. Soms kan jy maklik sê as iemand 'n handelaar. Byvoorbeeld, 'n firma wat in die openbaar adverteer dat dit 'n mark in sekuriteite is natuurlik 'n handelaar. Ander situasies kan minder duidelik wees. Byvoorbeeld, elk van die volgende individue en besighede mag nodig wees om te registreer as 'n handelaar, na gelang van verskeie faktore: 'n persoon wat homself uit hou as bereid is om te koop en te verkoop 'n bepaalde sekuriteit op 'n deurlopende basis 'n persoon wat 'n loop ooreenstem boek van terugkoopooreenkomste of 'n persoon wat kwessies of afkomstig sekuriteite dat hy ook koop en verkoop. Hier is 'n paar van die vrae wat jy moet vra om te bepaal of jy is wat optree as 'n handelaar: Het jy adverteer of anders laat ander weet dat jy in die besigheid van die koop en verkoop van sekuriteite Het jy sake doen met die publiek (hetsy kleinhandel of institusionele ) Het jy 'n mark in, of kwotasie pryse vir beide aankope en verkope van een of meer sekuriteite neem jy deel aan 'n of andersins onderskryf sekuriteite Het jy verskaf dienste aan beleggers, soos die hantering van geld en sekuriteite, die uitbreiding van krediet, of gee beleggingsadvies het jy skryf afgeleide kontrakte wat sekuriteite 'n antwoord op enige van hierdie vrae dui daarop dat jy mag nodig wees om te registreer as 'n handelaar. C. Wat om te doen as jy dink jy kan 'n makelaar of 'n handelaar As jy doen, of dalk doen, enige van die aktiwiteite van 'n makelaar of handelaar, moet jy uitvind of jy nodig het om te registreer. Inligting oor die makelaar-handelaar registrasieproses word hieronder verskaf. As jy nie seker is nie, kan jy sien SEC interpretasies, konsulteer met private raad, of vra vir raad van die SEC se Afdeling Trading en Markte deur te bel (202) 551-5777 of stuur 'n e-pos aan tradingandmarkets sek gov. (Maak seker dat jou telefoonnommer in te sluit.) Let wel: As jy sal optree as 'n moet jy nie betrokke raak in sekuriteite besigheid totdat jy behoorlik geregistreer is. As jy reeds betrokke in die besigheid en is nog nie geregistreer is nie, moet jy al die aktiwiteite te staak totdat jy behoorlik geregistreer is. Vir meer inligting, sien asseblief Deel II. D en Deel III, onder. D. Makelaars en handelaars algemeen moet registreer by die SEC Artikel 15 (a) (1) van die Wet oor die algemeen maak dit onwettig vir enige makelaar of handelaar om die pos (of enige ander wyse van Interstate Commerce, soos die telefoon, fakse te gebruik , of die Internet) om tensy daardie makelaar of handelaar geregistreer is by die Kommissie in ooreenstemming met artikel 15 (b) van die Wet. Daar is 'n paar uitsonderings op hierdie algemene reël dat ons onder bespreek. Daarbenewens het ons gesels oor die spesiale registrasie vereistes wat van toepassing is op makelaar-handelaars van die regering en munisipale effekte, insluitend terugkoopooreenkomste, hieronder. 1. 'n makelaar-handelaars Ons noem individue wat vir 'n geregistreerde makelaar-handelaar werk)) of 'n nasionale sekuriteitebeurs. In die mate waarin gepaardgaande persone betrokke te raak in sekuriteite aktiwiteite buite die toesig van hul makelaar-handelaar, sal hulle moet afsonderlik registreer as makelaar-handelaars. Deel III, onder, bied 'n bespreking van hoe om te registreer as 'n makelaar-handelaar. Ons het nie onderskei tussen werknemers en ander verwante persone vir effek reg doeleindes. Makelaar-handelaars moet, ongeag of hulle word beskou as soos omskryf onder die staat reg toesig oor die sekuriteite aktiwiteite van hul personeel. Sien. Byvoorbeeld, in die geval van William V. Giordano. Securities Exchange Act Release No 36742 (19 Januarie 1996). Die wet maak ook nie toelaat dat ongeregistreerde entiteite om kommissie-inkomste ontvang namens 'n geregistreerde verteenwoordiger. Byvoorbeeld, kan geassosieer word persone wat nie 'n aparte entiteit om kommissie tjeks ontvang. 'N ongeregistreerde entiteit wat kommissie-inkomste in hierdie situasie ontvang moet registreer as 'n makelaar-handelaar. Sien. byvoorbeeld, Wolff Juall Investments, LLC (17 Mei 2005). Onder sekere omstandighede kan ongeregistreerde entiteite betrokke te raak in die betaalstaat administrasie dienste wat makelaar-handelaars. Sien. byvoorbeeld brief Re: ADP TotalSource, Inc. (4 Desember 2007). In dié omstandighede, die makelaar-handelaar werkgewer algemeen huur en toesig oor alle aspekte van die werknemers werk en maak gebruik van die betaalstaat en voordele administrateur bloot as 'n manier om te sentraliseer personeel dienste. 2. intrastate Broker-Handelaars A makelaar-handelaar wat al van sy besigheid in 'n staat voer nie hoef te registreer by die SEC. (Registrasie Staat is 'n ander saak. Sien Deel III, hieronder.) Die uitsondering voorsiening gemaak intrastate makelaar-handelaar aktiwiteit is baie smal. Om te kwalifiseer, moet alle aspekte van alle transaksies gedoen word binne die grense van 'n staat. Dit beteken dat, sonder SEC registrasie, kan 'n makelaar-handelaar nie deel te neem aan 'n transaksie uitgevoer op 'n nasionale sekuriteitebeurs of Nasdaq. Ook inligting op die internet wat toeganklik is deur persone in 'n ander staat sal oorweeg word 'n interstaatlike aanbod van sekuriteite of belegging dienste wat Federal makelaar-handelaar registrasie vereis. 'N woord oor munisipale en staatseffekte. Daar is geen intrastate uitsondering van registrasie vir munisipale effekte handelaars of staatseffekte makelaars en handelaars. 3. Broker-Handelaars wat hul besigheid te beperk tot Uitgesluit en vrygestelde Securities 'n makelaar-handelaar wat besigheid transacts net in kommersiële papier, bankiers moet registreer as staatseffekte makelaars of handelaars onder Artikel 15C van die Wet, soos beskryf in Deel II. E, onder. 4. Broker-Handelaars moet registreer voordat dit verkoop Ongeregistreerde Securities insluitend private Placements (of Regulasie D offers) 'n sekuriteit verkoop in 'n transaksie wat vrygestel is van registrasie onder die Securities Act van 1933 (die is nie vrygestel van registrasie makelaar-handelaar. 5. Uitreiker en Associated Persone van Uitreikers (Reël 3a4-1) Uitreikers algemeen nie, veral as hulle betaal vir die verkoop van hierdie effekte en het 'n paar ander pligte. Exchange Act Reël 3a4-1 bepaal dat 'n verband persoon (of werknemer) van 'n uitreiker wat neem deel aan die verkoop van die gemeenskap en (4) beperk sy verkope aktiwiteite soos uiteengesit in die reël. Sommige uitreikers bied dividend herbelegging en voorraad aankoop programme. Onder sekere omstandighede, kan 'n uitgewer te koop en te verkoop sy eie effekte deur 'n dividend herbelegging of voorraad aankoop program sonder om te registreer as 'n makelaar-handelaar. Hierdie toestande, met betrekking tot werwing, fooie en uitgawes, en hantering van deelnemers). Hoewel Regulasie M 2 vervang Reël 10b-6 en vervang die 1994 STA Brief, die personeel posisies geneem in hierdie brief met betrekking tot die toepassing van artikel 15 (a) van die Exchange Act van krag bly. Sien 17 CFR 242,102 (c) en Securities Exchange Act Release No 38067 (20 Desember 1996), 62 FR 520, 532 n.100 (3 Januarie 1997). 6. Buitelandse Broker-Handelaars Vrystelling (Reël 15A-6) Die SEC gebruik oor die algemeen 'n territoriale benadering in die toepassing van registrasievereistes van die internasionale bedrywighede van makelaar-handelaars. Onder hierdie benadering, al makelaar-handelaars fisies aktief in die Verenigde State van Amerika wat veroorsaak of poog om sekuriteite transaksies veroorsaak moet registreer by die SEC, selfs al is hulle aktiwiteite is gerig net vir buitelandse beleggers buite die Verenigde State van Amerika. Daarbenewens buitelandse makelaar-handelaars wat van buite die Verenigde State van Amerika, oorreed of poog om sekuriteite transaksies veroorsaak deur 'n persoon in die Verenigde State van Amerika, of dat die middel of gereedskap van die handel tussen die Verenigde State van Amerika gebruik vir hierdie doel, ook moet registreer. Dit sluit in die gebruik van die internet om sekuriteite te bied, te werf sekuriteite transaksies, of adverteer belegging dienste aan VS persone. Sien Securities Exchange Act Release No 39779 (23 Maart 1998) sec. gov/rules/interp/33-7516.htm. Buitelandse makelaar-handelaars wat hul aktiwiteite vir die wat onder Reël 15A-6 van die Wet op toegelaat te beperk, maar kan vrygestel van VS makelaar-handelaar registrasie. Buitelandse makelaar-handelaars wat wil om te vertrou op die vrystelling moet hersien Securities Exchange Act Release No 27017 (effektief 15 Augustus 1989), 54 FR 30013, om vas te stel of hulle voldoen aan die voorwaardes van artikel 15A-6. Sien ook briewe weer: Securities aktiwiteite van VS-geaffilieerde Buitelandse Handelaars (9 April en 28 April, 1997). Daarbenewens het in April 2005 het die Afdeling Marktregulering personeel uitgereik antwoorde op vrae wat dikwels gevra oor Reël 15A-6 met betrekking tot Regulasie AC. Sien sec. gov/divisions/marketreg/mregacfaq0803.htm DEELB. (Regulasie AC bespreek in Deel V. B, hieronder.) E. vereistes ten opsigte van Makelaars en handelaars van die Regering en Munisipale Securities, insluitend Terugkoop ooreenkomste Broker-handelaars wat hul aktiwiteite te beperk tot die regering of munisipale effekte vereis gespesialiseerde registrasie. Diegene wat hul aktiwiteit te staatseffekte beperk hoef nie te registreer as makelaar-handelaars kragtens artikel 15 (b) van die Wet. Algemene doel makelaar-handelaars wat 'n regering sekuriteite handel dryf nie, maar moet hierdie aktiwiteit op hul Form BD daarop. (Vorm BD word hieronder bespreek.) Alle maatskappye wat makelaars of handelaars in staatseffekte moet voldoen aan die Sekretaris van die Tesourie, asook SEC reëls aangeneem reëls. Maatskappye wat hul sekuriteite besigheid te koop en verkoop van munisipale effekte vir hul eie rekening (munisipale sekuriteite handelaars) beperk moet registreer as algemene doel makelaar-handelaars. As jy egter hierdie entiteite is banke of voldoen aan die vereistes van die intrastate vrystelling bespreek in Deel II. D.2. hierbo, moet hulle registreer as munisipale sekuriteite handelaars. Munisipale effekte makelaars (behalwe banke) moet registreer as algemene doel makelaar-handelaars, tensy hulle in aanmerking kom vir die intrastate uitsondering nie. Sien Deel II. D.2 hierbo. Maatskappye wat 'n ooreenstem boek van terugkoopooreenkomste of ander voorraad lenings hardloop beskou handelaars. Omdat 'n hou homself uit as bereid is om te koop en te verkoop sekuriteite, en is dus betrokke in die besigheid van die koop en verkoop van sekuriteite, moet dit registreer as 'n makelaar-handelaar. F. Spesiale reëls van toepassing op banke en Soortgelyke Finansiële Instellings Nota: Banke, thrifts, en ander finansiële instellings moet bewus wees dat die Kommissie reëls onderliggend daaraan kan raak aangeneem word. Sien Regulasie R, Securities Exchange Act Release No 34-56501 (24 September 2007), 72 FR 56514 (3 Oktober 2007), sec. gov/rules/final/2007/34-56501.pdf en Effektebeurs Wet Release No 34-56502 (24 September 2007) 72 FR 56562 (3 Oktober 2007), sec. gov/rules/final/2007/34-56502.pdf. Banke. Voor die inwerkingtreding van die webwerf se by: sec. gov/divisions/marketreg/bankdealerguide. htm. Bank makelaars aktiwiteit aangespreek in Regulasie R, wat gesamentlik deur die Kommissie en die Raad van Direkteure van die Federal Reserve System is goedgekeur. Sien Exchange Act Release No 56501 (September 24, 2007) (wat kan gevind word by sec. gov/rules/final/2007/34-56501.pdf). Die bank uitsonderings en vrystellings slegs van toepassing op banke, en nie aan verwante entiteite. Dit is belangrik om daarop te let dat uitsonderings van toepassing op banke onder die Exchange Act, soos gewysig deur die GLBA, is nie van toepassing op ander entiteite, insluitende bank filiale en geaffilieerdes, wat nie self banke. As sodanig, is filiale en geaffilieerdes van die banke wat betrokke raak in makelaar-handelaar aktiwiteite wat nodig is om te registreer as 'n makelaar-handelaars onder die Wet. Ook, banke wat optree as 'n munisipale sekuriteite handelaars of as staatseffekte makelaars of handelaars steeds nodig om te registreer onder die Wet. Thrifts. Deur die wet, thrifts (spaar verenigings) het dieselfde status as banke, en kan gebruik maak van die dieselfde doel uitsonderings en vrystellings van makelaar-handelaar registrasie as banke. (Vir verdere inligting, sien die hierbo.) Soos met banke, is dit belangrik om daarop te let dat uitsonderings en vrystellings van toepassing op thrifts is nie van toepassing op ander entiteite, insluitende filiale en geaffilieerdes wat nie thrifts is. As sodanig, is filiale en geaffilieerdes van thrifts wat betrokke raak in makelaar-handelaar aktiwiteite wat nodig is om te registreer as 'n makelaar-handelaars onder die Wet. Krediet unies en finansiële instelling se kliënte, volgens voorwaardes gestel in no-aksie briewe en NASD Reël 2350. Onder 'n netwerk reëling, kan finansiële instellings te deel in die kommissies wat deur hul verwys kliënte, onder sekere omstandighede. Die finansiële instelling betrokke is by sulke netwerke moet streng nakoming van die toepaslike wette en Kommissie personeel leiding. Sien. byvoorbeeld brief Re: Chubb Securities Corporation (November 24, 1993) en NASD Reël 2350 (van toepassing op makelaar-handelaars wat aangaan netwerk reëlings met banke, thrifts, en krediet unies). G. Insurance Agency Netwerke Die SEC personeel het versekering agentskappe toegelaat om versekeringsprodukte wat ook effekte (soos veranderlike annuïteite) is beskikbaar om hul kliënte te maak sonder om te registreer as 'n makelaar-handelaars onder sekere omstandighede. Dit is weer gedoen deur e kliënte, volgens voorwaardes gestel in no-aksie briewe. Hierdie reëlings is ontwerp om die probleme van die dubbele staats-en federale wette van toepassing op die verkoop van hierdie produkte aan te spreek. Deur netwerke reëlings, kan versekering agentskappe deel in die kommissies wat deur hul verwys kliënte onder sekere omstandighede. Versekering agentskappe betrokke is by sulke netwerke moet streng nakoming van die toepaslike wette en Kommissie personeel leiding. Eerste van Amerika makelaarsloon Services, Inc. (28 September, 1995): versekeringsmaatskappye moet die brief weer te raadpleeg. Diegene wat belangstel in die strukturering van so 'n reëling moet kontak private raad of die SEC personeel vir verdere inligting. Veral, is versekering netwerk reëlings beperk tot versekeringsprodukte wat ook effekte is. Hulle het nie die verkope van onderlinge fondse en ander sekuriteite wat nie dieselfde regulatoriese probleme nie teenwoordig te sluit. Sien brief Re: Lincoln Financial Advisors Corporation (20 Februarie 1998). H. Real Estate Securities and Real Estate Brokers / Agente Die aanbod van Real Estate as sodanig, sonder enige kollaterale reëlings met die verkoper of ander, nie die aanbod van 'n sekuriteit betrek. Wanneer die eiendomsbedryf word aangebied in samewerking met sekere dienste, maar dit kan 'n belegging kontrak uitmaak, en dus, 'n veiligheidswag. Sien oor die algemeen. Securities Act Release No 5347 (4 Januarie 1973) (die verskaffing van riglyne oor die toepaslikheid van die wette federale sekuriteite te bied en verkope van Condominiums of eenhede in 'n Real Estate ontwikkeling). Daar is geen algemene uitsondering van die makelaar-handelaar registrasievereistes vir gelisensieerde makelaars of agente wat betrokke is in die besigheid van die totstandkoming van transaksies in real estate sekuriteite. In die verlede, het die Afdeling personeel geen aksie verligting verleen word van die registrasievereistes vir gelisensieerde Real Estate personeel wat betrokke raak in 'n beperkte aktiwiteite met betrekking tot die verkoop van condominium eenhede, tesame met 'n aanbod of ooreenkoms om sekere huur of ander dienste te verrig of te reël vir die koper. Die verligting in hierdie briewe is beperk net tot hul feite en moet nie op vir aktiwiteite wat verband hou met verkope van ander vorme van Real Estate sekuriteite, insluitend huurders-in-gemeenskaplike belange in vaste eiendom word staatgemaak. Sien oor die algemeen. NASD Kennisgewing aan Lede 05-18, NASD / web / groepe / reëls REGS / dokumente / kennisgewing aan lede / nasdw 013455.pdf (die aanspreek van huurders-in-gemeenskaplike belange in vaste eiendom). I. Broker-Handelaars Verhoudings met Affinity Groepe Broker-handelaars kan 'reëlings aangaan om dienste aan te bied aan lede van sekere nie-winsgewende groepe, insluitend burgerlike organisasies, liefdadigheid, en opvoedkundige instellings wat staatmaak op private skenkings. Hierdie reëlings is onderworpe aan sekere voorwaardes om te verseker dat die organisasies, of Akers (23 Junie 1998). III. Hoe om te registreer as makelaar-handelaar 'n makelaar-handelaar mag nie besigheid begin tot: dit behoorlik ingedien Form BD, en die SEC het sy registrasie toegestaan ​​is dit 'n lid van 'n SRO is dit 'n lid van SIPC, die Securities belegger beskerming Corporation dit voldoen aan alle toepaslike staat vereistes en sy het toepaslike kwalifikasie vereistes voldoen. A. Form BD As 'n makelaar-handelaar nie vir enige van die uitsonderings of vrystellings soos uiteengesit in die afdelings hierbo kwalifiseer nie, moet dit registreer by die Kommissie kragtens artikel 15 (b) van die Wet. Makelaar-handelaars registreer deur die indiening van 'n aansoek op vorm BD, wat jy kan kry van die SEC se Publications Office by (202) 551-4040. Jy gebruik ook Form BD om: aansoek om lidmaatskap in 'n SRO, soos FINRA of 'n geregistreerde nasionale sekuriteitebeurs kennis gee dat jy doen staatseffekte aktiwiteite of aansoek doen om registrasie makelaar-handelaar met elke staat waarin jy van plan is om sake te doen. Vorm BD vra vrae oor die agtergrond van die makelaar-handelaar en sy hoofde, beheer persone, en werknemers. Die makelaar-handelaar moet voldoen aan die statutêre vereistes om betrokke te raak in 'n maatskappy wat 'n hoë professionele standaarde behels, en dikwels ook die strenger verantwoordelikhede van 'n fidusiêre. Om aansoek te doen vir registrasie, moet jy een uitgevoer afskrif van Vorm BD lêer deur die Sentrale Registrasie Depot (en sal teruggestuur word aan die aansoeker vir die voltooiing en hervoorlegging. Binne 45 dae van die indiening van 'n voltooide aansoekvorm, die SEC sal óf toestaan ​​registrasie of begin verrigtinge te bepaal of dit registrasie moet ontken. 'n SEC registrasie toegestaan ​​kan word met die voorwaarde dat SRO lidmaatskap moet verkry word. die SROs het onafhanklike lidmaatskap aansoek prosedures en is nie nodig om op te tree binne 45 dae van die indiening van 'n voltooide aansoekvorm. Daarbenewens kan die staat registrasie vereis word. 'n makelaar-handelaar moet voldoen aan toepaslike staat reg sowel as federale wet en toepassing SRO reëls. tydraamwerke vir registrasie by individuele state kan verskil van die federale en SRO tydsraamwerke. as sodanig, wanneer jy moet besluit om registreer as 'n makelaar-handelaar, is dit belangrik om te beplan vir die tyd wat benodig word vir die verwerking van federale, staats-en SRO registrasie of lidmaatskap aansoeke. Plig om Form BD werk. 'N Geregistreerde makelaar-handelaar moet die vorm BD huidige te hou. So, moet dit onmiddellik sy vorm BD werk deur die indiening van wysigings wanneer die inligting oor lêer verkeerd of onvolledig of ander rede word. Verbode Broker-Handelaars Name. Titel 18, Artikel 709 van die Verenigde State Kode maak dit 'n kriminele oortreding om die woorde in die naam van 'n persoon of organisasie wat in die makelaars besigheid, gebruik tensy anders toegelaat deur die wet. Verdere, 'n makelaar-handelaar wat andersins wesenlik is misleidend sou onder Exchange Act Artikel 10 (b) onderhewig aan ondersoek word, en Reël 10b-5 daaronder, die algemene fraudepreventie reëls, en enige ander toepaslike bepalings. B. SRO Lidmaatskap (Artikel 15 (b) (8) en Reël 15b9-1) Voor dit begin om sake te doen, 'n makelaar-handelaar moet 'n lid van 'n SRO geword. SROs help die SEC in die regulering van die aktiwiteite van makelaar-handelaars. FINRA en die nasionale sekuriteite ruil almal SROs. As 'n makelaar-handelaar sy transaksies beperk tot die nasionale sekuriteite ruil waarvan hy 'n lid en voldoen aan sekere ander voorwaardes, mag dit nodig wees net om 'n lid van die uitruil wees. As 'n makelaar-handelaar effekte sekuriteite behalwe op 'n nasionale sekuriteitebeurs waarvan hy 'n lid egter insluitend enige oor-die-toonbank saketransaksies, moet dit 'n lid van FINRA geword, tensy dit in aanmerking kom vir die vrystelling in artikel 15b9 -1. FINRA se webblad by FINRA bied gedetailleerde inligting oor die FINRA lidmaatskap proses. Jy kan ook na die webblaaie van die individuele ruil raadpleeg vir meer inligting. Maatskappye wat betrokke raak in transaksies in munisipale effekte moet ook voldoen aan die reëls van die Munisipale Securities Rule Raad, of MSRB. Die MSRB is 'n SRO dat reëls transaksies in munisipale effekte maak, maar, in teenstelling met ander SROs, beteken dit nie voldoen aan die reëls af te dwing. Nakoming van MSRB reëls word gemonitor en afgedwing deur FINRA en die SEC (in die geval van makelaar-handelaars), en die Federale bank reguleerders en die SEC (in die geval van banke). Dalk wil u die MSRB se webwerf raadpleeg MSRB vir meer inligting, of jy kan die MSRB by (703) 797-6600 bel. .


No comments:

Post a Comment