Friday, October 7, 2016

98 Akkurate Forex Aanwyser

My meeste akkurate indikatore Ek twyfel die betroubaarheid van Stochastics, veral op laer tydsraamwerke. Wat doen jy definieer as betroubaarheid Wanneer Stochastics toon oorkoop of oorverkoop, 80 van die tyd, hierdie sein is verkeerd. Maar op groter tydsraamwerke dit kon bewys nuttig. Die dubbel Stochastics is die enigste een wat ek gebruik. Die seine is uitstaande van die res van die klomp. Om ons in te lig, kan jy die spesifieke sein wat mees akkurate al wys. Alles is bloot denke: Om die beste uit die pitte geword Januarie 2008 Status: Lid 4 Posts Baie interessante aanwysers, kan jy asseblief vir my verduidelik hoe die BH Doublestoch werk. Aangesluit Desember 2006 Status: Lid 64 Posts Coul asseblief 'n paar sreen kort om meer oor die aanwysers dankie vir jou deel geword Maart weet 2008 Status: toets 1537 Posts Stochastics..all die manier buddy. Sonic Elkeen wat Stochastics hou moet regtig 'n blik op Donchian kanale, dit is dieselfde as Stochastics, net geprojekteer as 'n kanaal om die grafiek. Donchian middellyn is nog steeds my gunsteling tendens aanwyser. Aangesluit September 2007 Status: TradazCorp 39 Posts Baie interessante aanwysers, kan jy asseblief vir my verduidelik hoe die BH Doublestoch werk. Hierdie is dit. nie meer as dit. dit gee verkeerde seine al Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Alles is bloot denke: Om die beste uit die pitte geword Maart 2008 Status: gebruik van die Force 412 Posts Elkeen wat Stochastics hou moet regtig 'n blik op Donchian kanale, dit is dieselfde as Stochastics, net geprojekteer as 'n kanaal om die grafiek. Donchian middellyn is nog steeds my gunsteling tendens aanwyser. Ek ve ook speel met die Donchian kanale. Vir die middellyn jy net gebruik 'n 20 tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde of het jy 'n aanduiding dat plotte 'n spesifieke middel punt Gravity gaan beide maniere forex. Een van die beste aanwysers ek het gesien As 'n professionele handelaar dit is by verre een van die absolute beste aanwysers ek gesien het. Ek kan selfs dit opgetel in VF. (Been vaar die forums vandag. Vermy papierwerk en het daarop). Enigiemand wil 'n kraak te neem op 'n EA daarop Ek is 'n -100/10 as 'n programmeerder. As dit so akkuraat as dit blyk, sou dit 'n groot EA maak. In die paar uur wat ek spandeer speel met dit die hoër tydsraamwerke dit kan amper 'n stand-alone. Laer tydsraamwerke vereis filter. Maar kodering n eenvoudige koop op blou, verkoop op rooi met omgekeerde funksie, SL TP, sou magie getal waarskynlik al wat nodig is. PS - Ek moet noem ek 'n paar ander INDIS gebruik vir die filter uitgange (net wou nie die saak bemoeilik) en my huidige eas ek gebruik met die handleiding bevestiging. UPDATE: EA en handleiding bygevoeg hieronder. Het nog nie gebruik. 'N Groot Dankie aan XUX99 vir die EA. en hier is sy boodskap oor die EA: Pos asseblief die hele rits lêer as dit bevat die FFCal en DVS Bresset met 'n ander naam, sodat dit kom nie t inmeng met enige addisionele weergawes van hierdie aanwyser. Die zip-lêer bevat 'n installeerder wat die EA en die aanwysers outomaties installeer. Die instellings wat jy genoem VERWYSfNGS om FFCal aanwyser wat ambagte tydens nuus tydperke kan voorkom. Weergawe 0.2 bygevoeg met bykomende filters / opsies. Dankie weer Xux Uranus v0.1 gebruiker guide. pdf 126 KB 28175 downloads Uploaded 29 Oktober 2009 20:59 Uranus v0.1.mq4 30 KB 15432 downloads Uploaded 29 Oktober 2009 21:00 Op die 1min is blykbaar net volgende die prys regtig naby en om kolle oral. op hoër TFS dit lyk baie netjieser. Ook, en dit is abit die onderwerp af, op soek na op Google. bring hierdie draad op VF op die eerste bladsy, en hierdie draad is minder thanan uur oud. Man, is dié Google web crawlers vinnig. Dit is skrikwekkend. Nou as ons kon net SEO 'n warm verkoop produk na 'n posisie wat vinnig Na grawe in die Bressert teorie 'n een minuut tyd beslis sou sit dit af en sit verskeie gevolg van die beweging te kry. Dink aan gereelde stochs voortdurend kruising. Die versneller ossillator kan ook kwalifiseer as dit kleur binne 'n kroeg kan verander. Ek gebruik dit elke dag nog maar met AC en fraktale. Dit is eenvoudig die aanpassing van die prys voorwaardes. dit te gaan neute op die 1 min, maar in die 2 uur Ek het gesien hoe dit (nie staar na dit maar nagaan elke 10 minute of so) Ek sien geen omstandighede van oorverf. Ek het honderde INDIS getoets en gesien my deel van oorverf. Miskien is ek dit verloor, maar ek het niks om hier aan te dui. Soos ek gesê het vroeër repainters is tipies wat onfeilbaar resultate, hierdie een nie. So laat se herfokus en sien wat ons kom met aanwyser deur IndicatorForex Maandag 9 April, 2012 06:50 UTC Daar is duisende aanwysers wat gebruik word om geleenthede in die mark en wins te vind van hulle. Maar die meeste van hulle nie goeie seine te gee en sal jy in die mark laat kry. In hierdie artikel sal ons 'n paar aanwysers wat die mees akkurate teenwoordig en gee die grootste handel rand. Aanwyser 1: Die Bollinger Bands Die Bollinger Bands was 20 jaar gelede ontwikkel deur John Bollinger, en is ontwerp om die wisselvalligheid van die mark op die skerm te wys in 'n maklik-om-te begryp wyse. Hulle gee 'n baie goeie seine en kan gebruik word as ondersteuning weerstand aanwysers, om ons te vertel - voor die skuif plaasvind - wat 'n ommekeer is geneig om te gebeur. Wanneer die prys van die laer groep raak dit oorverkoop, en wanneer die prys die boonste band raak dit oorkoop. Die metode handel vir die Bollinger Bands is basies om te kyk vir prys aksie ondersteuning en weerstand vlakke, en bevestig dit met bounces op die Bollinger Bands hulself. Dit lei tot 'n baie hoë oorwinning koers en konsekwent wins. Aanwyser 2: die relatiewe sterkte-indeks (RSI) die relatiewe sterkte-indeks was 30 jaar gelede ontwikkel deur J. Welles Wilder, en word beskou as 'n kragtige handel aanduiding dat ook 'n voorspellende voorsprong in die markte. Dit sê vir ons wanneer die prys is oorgekoop oorverkoop voor die tendense begin, sodat ons kan begin betree en het 'n groot beloning met min risiko. Die seine dit gee gewoonlik baie akkuraat, en indien bevestig met behulp van die Thomas Demark ligte weiering stelsel dit kan selfs bereik 70-80 oorwinning koers (afhangende van die tydperk). Dit is 'n baie akkurate aanduiding dat ons raai. Aanwyser 3: Eenvoudige bewegende gemiddelde The Simple bewegende gemiddelde, of die SMA, is 'n interessante aanduiding dat die meeste handelaars gebruik nie op die regte manier. Die meeste handelaars gebruik dit as 'n tendens volgende aanwyser om ambagte te voer na 'n tendens is gestig, maar ons gebruik dit in 'n heeltemal ander manier. Die mees akkurate en voorspelbare manier om die SMA gebruik is in die weiering metode: Ons wag vir tendens om vas te stel, maar in plaas van lukraak betree, ons wag vir die prys om ingegaan na die bewegende gemiddelde en weerkaats dit. Een keer 'n ommekeer sein gegee 'n handelsmerk te voer ons in die rigting van die tendens met stop verlies reg onder die bewegende gemiddelde, dus betree op 'n taktiese punt met 'n klein stop verlies en groot beloning. Die 3 aanwyser hierbo beskryf is die mees akkurate aanwysers vir handel Forex en voorrade, en het hulself bewys in talle geleenthede. Michael Wells is 'n handelaar en skrywer, wat fokus op Forex aanwyser handel en prys aksie om daaglikse handel inkomste te genereer. Aanbeveel Forex Trading Platforms


No comments:

Post a Comment