Monday, September 19, 2016

Eva Online Best Trading Ship

EVE Online speler verloor skip met 1500 van Plex binnekant nie 'n enkele Plex oorleef Vroeër vanmiddag, 'n EVE Online speler vervoer 84 in-game tyd kaarte, bekend as Plex, is doodgeskiet buite die grootste handelsvennote middelpunt van Jita. Met Plex effens hoër as die prys van 'n inskrywing, die oorvloed van die vrag was 'n geskatte 1500. Ongelukkig vir die vlieënier wat die oorvloed doodmaak beweer, nie 'n enkele Plex oorleef die skepe vernietiging - dit is al vapourised. Eina. Op 15:36 vandag, vlieënier Ozuwara Ozuwara losgekoppeld van die gewildste handel EVE Online se hubs, Jita. Vlieg in net 'n Caldari nuweling skip bekend as 'n Ibis, wat gegee word aan enige speler sonder 'n skip by 'n stasie, Ozuwara gedra een van die mees waardevolle kommoditeite van New Eden: Plex. Plex, kort vir Pilot Lisensie Uitbreiding, is 'n in-speelkans kaart - die toevoeging van 30 dae na 'n rekenings speelkans - wat verkoop kan word en verhandel tussen spelers. Om Plex verkry in die eerste plek, moet spelers eerste koop dit van óf CCP direk, of gemagtigde derdeparty-handelaars. Met die prys effens hoër as die prys van 'n maande inskrywing, is dit gewoonlik gebruik as 'n manier om die regte geld te omskep, in die spel se geldeenheid: ISK. Ten tyde van die skryf, 'n enkele Plex gaan vir ongeveer 800,000,000 ISK. Waarom hierdie vlieënier het probeer om oor 70000000000 ISK waarde van vrag te sleep is onbekend. Hulle kan van probeer om te kry in die meer winsgewende mark van lae en nullsec, wat gewoonlik ver van die groot handel middelpunt. Maar die mees sinvolle vlieëniers sou 'n alt gestasioneer op 'n handel middelpunt van hierdie baie soort van items te koop nie. Nietemin, 'n ander vlieënier met die naam van Diorden. óf met groot instink of 'n vrag skandeerder, afgeskiet Ozuwara. Maar voordat hulle kon klaar dagdroom oor al die geld wat hulle op die punt om te erf sou wees, die oorblyfsels van die skip het geen tekens van buit. Dit is almal vapourised. Op vandag se Plex pryse, die totale bedrag in die regte geld is gelykstaande aan 1500. Om dit in perspektief binne EVE Online sit, 'n Titan - die grootste skepe in die spel - is die moeite werd ongeveer 4000. Die beste deel is dat omdat die samestelling, wat moet van sy oorsprong in 'n werklike geld aankoop van óf CCP of 'n derde party reseller, is nou permanent ruimte stof - CCP is uiteindelik oorhandig wat kontant, gratis. Eintlik is dit dalk beter in 'n paar maniere wees, sou die bedieners vrag te verhoog. Wat 'n impak bestudeer moet word, aangesien die groot gevegte is altyd sloerende en mense het complaned oor hulle vir die jaar en niks gedoen om dit te herstel eerder as stadiger in die spel tyd wat vir my stom klanke. Ek wil 'n normale spoed, met duisende lasers is afgedank van baie dirrections. Soveel beter beplanning en strategieë sou arrise as daar meer mense met behulp van die bedieners hulpbronne en meer potensiële kliënte na die ontwikkelaars om te hanteer, so gaan vir die vloot bevelvoerders, tot hul vloot na sukses te ry sonder om te verloor duisende dollars op epiese virtuele ruimte veg . Almal wil graag 'n 500,000 skepe virtuele ruimte stryd sien. ja, maar jy verloor ook die gemeenskap gees wat die groot gevegte moontlik maak. beste voorbeeld hiervan is Star Wars Galaxies, voor die NSE (WoWifying) mense sal gelukkig wag in 'n self gepolisieer lyn met baie min mense sny, die gemeenskap was al vir mekaar te help en saam te werk. dan die NSE het langs die spel het 'n baie meer toeganklik en drasties verander, 'n groot deel van die basis van gebruikers verlaat en kort ná die beste antwoord wat jy kan hoop vir die meerderheid van die speler basis was om nie aan te fokof. meer mense isn t altyd 'n goeie ding en in baie gevalle is dit erger as die groter die skare en die minder moeite die spel moet leer om te speel hoe meer waarskynlik mense is om tyd om te belê in 'n karakter en kry erken, maar in 'n groot skare van Morons hoekom pla probeer om in te pas, aangesien daar baie ander Morons om mee te speel, sal wees en as dit is nie regtig moeilik om te kry in wat jy kan altyd net begin oor totdat jy weer ontslae gevind. dit is die belangrikste skadelike faktor van F2P speletjies, terwyl daar min te verloor mense gewen t regtig gee 'n kak, waar wanneer jou in 'n komplekse spel soos Eva waar dit 'n maand kan neem net 'n basiese dit maak mense belê kry in hul karakter en eintlik omgee hoe dit gesien, ja sommige esel gate kry in, maar oor die algemeen beland hulle hoef te saamstaan ​​sodat hulle eintlik net hulle self kan beïnvloed. Na alles kyk na WoW die grootste betaal MMO speler basis en dit is grootliks vol idiote wat selfs kan t besluit om lekker saam te speel, toeganklikheid doen niks anders as 'n skare wat t 'n kak doesn gee en net geniet ruïneer ander tyd aan te trek. Soos vir die tegniese beperkings, daar ISN ta bediener gaan dat 500k kliënte kan hardloop in real-time, nie om die meerderheid van die rekenaar se noem sou omval wanneer die liggings en ander data die SVE en GPU vir daardie baie spelers probeer om dit te hou getref gaan op die regte tyd. (Nie dat jy real time kan doen nie, want selfs as jy langsaan gewoon tot die bediener jy wil nog 'n paar bedrag van latency) Daar is 'n hele leër van maniere om ISK maak in EVE met min of geen moeite. Persoonlik die beste en mees winsgewende manier om miljarde EVE ISK, met die minste hoeveelheid moeite te maak, is deur middel van EVE Online Trading. Die inligting in my EVE Trading gids is ontwerp om jou miljarde EVE ISK met 'n minimale inspanning te maak. Dit EVE Trading gids is gebaseer op my persoonlike mening, ervaring en die konsolidasie van die beste inligting huidiglik beskikbaar. Eintlik suksesvolle EVE Trading kom neer op die koop van goedkoop en verkoop hoog, terwyl net sit in 'n stasie. Dit neem min moeite afgesien van die leer van die mark, die tydsberekening van jou koop en verkoop, en die verhoging van jou wins deur die kies van die regte vaardighede. Hierdie eenvoudige taktiek werk in alle ekonomie gedryf MMO se en die werklike lewe ook. Ek het baie EVE ISK maak handel truuks van die rykste EVE spelers tot dusver geleer het, kan hulle 'n bietjie uit jou ervarings en menings verskil, maar hulle werk, en baie goed werk. Ek sê altyd. Ek bekendmaking van my persoonlike, nou bewaarde geheime vir jou om te gebruik. Sommige van die baie geheime en winsgewende tegnieke wat ek gebruik cant hier geopenbaar word as gevolg van kopiereg en wetlike beperkings. Ek kan jou egter vertel wie en waar ek hierdie uit, en raai wat jy my EVE Billionaire Review lees vandag, klik hier. Stap 1) Skep 'n EVE Online Trading karakter / Alt Neem asseblief kennis dat dit nie 'n noodsaaklike vereiste vir 'n handelaar te bou. Ek maak steeds ernstige geld op my karakter en ek konsentreer op teen vaardighede as ek veg hope meer pret. Ja, jy 'n groter treffer te neem in makelaarsfooie maar jy nog tonne en tonne van ISK maak met baie min moeite. As jy wil volle handelaar gaan die volgende inligting het betrekking op die belangrikste vaardighede ens wat jy moet gebruik. Watter eienskappe wat jy nodig het Charisma: 'n karakter se aantreklikheid vir ander. 'N Hoë charisma kenmerk help in alle handelinge met agente en korporasies. Wilskrag: (meer sekondêre) Die rit en vasberadenheid nuttig vir bevelvoerders, grootliks die verbetering van hul leierseienskappe. Memory: (meer sekondêre) Die vermoë om data vinnig en doeltreffend op te slaan en haal sodoende komplekse en herhalende aktiwiteite, soos die vervaardiging en produksie, makliker om te presteer. Maak seker dat jy 'n hoë charisma is die nommer 1 doel vir enige handelaar. Dit direkte invloed op hoe vinnig jy die vaardighede wat jy nodig het om biljoene te maak deur trading. Try na te streef vir aansienlik hoë charisma kan bemeester, met wilskrag en Memory gesamentlike tweede aangesien dit dikwels sekondêre eienskappe vir jou vaardighede en soms primêre. Memory kan baie belangrik wees as jy gaan in swaar vervaardiging. Watter vaardighede om Pick Rekeningkunde: vaardigheid op weg kwadratuur die kans en eindig van saketransaksies, die behoud van die tjek boeke styf. Elke vlak van vaardigheid verminder transaksie belasting met 10. Primêre Kenmerk: Charisma Broker Betrekkinge: vaardigheid op ry af markverwante koste. Elke vlak van vaardigheid verleen 'n 5 verlaging in die koste verbonde aan die oprigting van 'n mark orde, wat gewoonlik tot 1 van die bevel is staan ​​teenoor die eienaar van die stasie waar die bevel aangegaan kom. Kontrakterende: Hierdie vaardigheid kan jy formele ooreenkomste met ander karakters te skep. Vir elke vlak van hierdie vaardigheid die aantal uitstaande kontrakte is met vier (tot 'n maksimum van 21 op vlak 5) Corporation Kontrakterende: Jy is vertroud met die verwikkeldheid van die formalisering van kontrakte tussen jou korporasie en ander entiteite. Vir elke vlak van hierdie vaardigheid die aantal gelyktydige korporasie / alliansie kontrakte jy namens jou korporasie is met 10 tot 'n maksimum van 60. Daytrading: Laat vir afgeleë verandering van koop en verkoop bestellings. Elke vlak van vaardigheid verhoog die reeks waarteen bestellings kan verander. Vlak 1 maak voorsiening vir die wysiging van bestellings binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die mark ten einde verandering op enige plek binne die huidige streek. Bemarking: Vaardigheid by die verkoop van items afstand. Elke vlak verhoog die omvang van die verkoper om die item wat verkoop word. Vlak 1 maak voorsiening vir die verkoop van items binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die verkoop van items geleë op enige plek binne die huidige streek. Verkryging: vaardigheid op die plaas afgeleë bestellings te koop op die mark. Vlak 1 maak voorsiening vir die plasing van bestellings binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die plasing van afgeleë bestellings koop op enige plek binne die huidige streek. Retail: Die vermoë om die mark bedrywighede te organiseer en te bestuur. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 8. Handel: Kennis van die mark en vaardigheid ten manipuleer nie. Aktiewe koop / verkoop orde limiet verhoog deur 4 per vlak van vaardigheid. Tycoon: Die vermoë om te organiseer en te bestuur ultra grootskaalse mark bedrywighede. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 32. Sigbaarheid: Vaardigheid in die verkryging van produkte afstand. Elke vlak van vaardigheid verhoog jou remote koop orde reeks. Vlak 1 maak voorsiening vir die binne dieselfde sonnestelsel plasing van koop bestellings, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir 'n volle plaaslike reeks. Wholesale: Die vermoë om grootskaalse mark bedrywighede te organiseer en te bestuur. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 16. Marge Trading: Die vermoë om potensieel riskante beleggings werk in jou guns tel. Elke vlak van vaardigheid verminder die persentasie van ISK geplaas in die mark borg wanneer jy koop bestellings. Begin met 'n borg persentasie van 100 op Vlak 0 (onopgeleide vaardigheid), elke vaardigheidsvlak kumulatief verminder die persentasie met 25. Vir 'n maksimum verlaging van ongeveer 24 totaal borg op vlak 5. Stap 2) Leer wanneer om te koop en wanneer om te verkoop as jy speel al EVE vir 'n geruime tyd sal jy reeds weet naweke (dws Vrydag tot Sondag) het 'n baie EVE handel aktiwiteit. Die aand is ideaal vir winskopies as gevolg van die aantal aktiewe gebruikers en mense surf die markte spelers is altyd hul mededingers insnyding wat pryse laat neerdaal. (Let wel feestelike vakansie, ens is altyd goed vir geleenthede) weer as gevolg van die aktiwiteit naweke is nie sleg nie, maar ek sal probeer en hou om jou besittings baie vroeg in die môre na die massiewe invloei van speler bestellings te klop. Ek persoonlik gebruik laat aande en vroegoggend deur die week (Maandag tot Vrydag) vir die beste resultate. Stap 3) Ondersoek die mark Doen jou huiswerk Ek persoonlik beveel moet jy 'n besige stasie te vind en sit styf met jou handel karakter. Ek Don t regtig sien dit as lewensvatbaar eers baie later jou EVE Trading loopbaan. So vind 'n besige stasie, sit styf en doen navorsing oor die mark. Neem jou tyd ( 'n paar dae tot 'n week ten minste van navorsing), kyk deur die geskiedenis van die koop en verkoop bestellings, kry 'n gevoel vir wat verkoop en wat nie, meet die gemiddelde pryse vir produkte, items, ens en begin om hierdie inligting aan te teken. Neem jou tyd, 'n paar dae tot 'n week ten minste. As jy 'n paar items wat jy dink dalk die moeite werd om die handel te vind, neem 'n vinnige check op die volume wat verkoop word per dag. Om dit te doen gaan in die prys geskiedenis skerm en kyk na die tafel. Maak seker dit is gesorteer volgens datum met die nuutste datum is aan die bokant. Vermenigvuldig die gemiddelde prys per dag tot die gemiddelde volume per dag. 'N Reël as hul isnt ten minste 1 biljoen ISK gaan deur die item elke dag, dit is nie die moeite werd om ernstig handel. Maar as jou net begin jy kan ernstig hierdie bedrag verminder. Om eerlik te wees, in EVE handel, as jy sien 'n goeie winsgrens, gee dit 'n probeer. Stap 4) begin handel Wat jy soek begin goedkoop, kry jouself begin op iets kleins in die omgewing van 1000 tot 'n paar duisend ISK per eenheid. Gaan na die mark Sorteer volgens jou gekose item sodat jy die hoogste bestellings koop en laagste verkoop bestellings aan die bokant van hul lyste. (Dit n goeie idee om te begin met vaardigheid boeke, of missiele) Maak seker daar is 'n ordentlike volume van verkope van jou gekose item (jy kan dit doen op soek in die prys geskiedenis koop, as reël ek verander om tafel af en kyk na laaste 6 maande) Wat winsmarge is daar tussen die hoogste koop orde en laagste verkoop orde (bv die hoogste koop bestelling per eenheid kan in kom by 3000 ISK, met die laagste verkoop ten einde by 6000 ISK 100 wins. So koop 25 by 3000 sal kos jou 75000, maar hulle verkoop teen 6000 sal jy 150000 terugkeer en 75k wins gee). Maklik ISK as jy klaar is reg. (Jy kan nie dink mense sal verkoop om die koop bestellings maar jy is verkeerd, glo my hulle doen) Wenk: Plaas te koop bestellings 0,01 bokant die hoogste, probeer verseker dat jy bly op die top as mense sal probeer om jou te klop ( jy kan bly op die top deur eenvoudig jou bestelling verander vanaf die einde skerm). Spoel en herhaal Hou op die top van die mark te doen jou navorsing Don t laat jou bestellings ongemoniteerde (EVE handel kan duur wees as die mark swaai) Meer punte om te onthou Onthou wat jy hoef te makelaarsfooie en die verkope belasting in ag te neem. Met geen vaardigheid in makelaar verhoudings of rekeningkunde, hierdie skeer 3 uit jou wins. Met makelaar verhoudings 5 ​​en Rekeningkunde 5, jy skeer 2 van die wins. Met 'n groot punteleer, makelaar verhoudings 5, rekeningkunde 5, neem 1 van die wins. Die verskil tussen 3 en 1 is groot wanneer jy te doen het met 'n hoë-volume goedere oor 'n lang tydperk van die tyd. Onthou jy nie t moet weet hurk oor die items jou beurs in (afgesien van die winsmarge en volume: D) Gebruik jou beursie vir orde bestuur Gebruik die quickbar van die skerm mark te beweeg tussen items. Slaan aansienlike tyd beweeg tussen items en die wysiging van bestellings. Om 'n item om die quickbar voeg, regs kliek op die skerm mark en klik voeg item quickbar. Don t vergeet om te kyk na my resensie van EVE Billionaire, Klik Hier Ship Guide Dit EVE Online Ship Guide gee 'n uiteensetting van die belangrikste dinge wat jy nodig het om te weet oor hoe om 'n skip te gebruik in EVE Online. Jy sal leer hoe om jou skip se krag en CPU en ander eienskappe, wat om te doen as jou skip is vernietig, en nog baie meer verhoog. Inleiding tot EVE Skepe Jy sal die meeste van jou speelkans in 'n skip te spandeer, so dit is van kritieke belang om te verstaan ​​wat jou skip kan doen. Die blad verduidelik sommige van die belangrikste eienskappe van die skepe in EVE Online. Ship Struktuur 'n Skip se struktuur is compsed van die romp, wapens en skilde. Die skilde is die buitenste laag van verdediging, die wapens is onder die skilde en die romp is onder die wapens. Binnekant van die romp is die kapsel, ook bekend as 'n pod, wat jou karakter sit in. Jou skip se skilde en wapens te beskerm die romp. As die romp is, nie nagekom word jou skip vernietig. Jou pod sal dan swaai in die ruimte, hoogs kwesbaar vir aanval. Gelukkig jou pod het warp drive vermoëns, so as jy 'n vinnige, kan jy weg na veiligheid krom voordat iemand jou kan podkill. Die verbetering van Ship eienskappe CPU en Power Grid is twee baie belangrike eienskappe van 'n skip. Om hierdie rede het ek 'n afsonderlike afdeling aan die begin van hierdie skip gids met inligting oor hoe om te verhoog cpu en kragnetwerk. Hoe om CPU Hier verhoog is 'n lys van maniere om SVE verbeter jou skip. Lei die Elektroniese vaardigheid Pas 'n mede-verwerker om jou skip. Gebruik 'n inplanting wat-CPU bevordering effekte, soos die Zainou Gnome en die inherente Inplantings Highwall het, byvoorbeeld. Gebruik rigs op jou skip wat CPU gebruik te verminder, soos vloeistofverkoelde Electronics, byvoorbeeld. Lei die volgende vaardighede te CPU behoeftes van verskillende modules te verminder: wapen upgrades Elektroniese Opgraderings energienet Opgraderings Mining Opgraderings Vir meer inligting oor hierdie metodes vir die verbetering van CPU, lees die hoe om te verhoog cpu gids. Hoe om Elektrisiteitsnetwerk verhoog Terwyl jou CPU bepaal hoeveel toegerus modules aanlyn kan wees op 'n tyd, jou Power Grid bepaal hoeveel modules u kan inpas om jou skip (maar nie noodwendig aanlyn) op 'n slag. Jou kragnetwerk is die enjin wat magte die modules toegerus om jou skip. As jy probeer om 'n module om jou skip wat jou kragnetwerk kapasiteit oorskry pas, sal jy nie in staat wees om die betrokke module te pas om jou skip. Die Ingenieur vaardigheid verhoog jou kragnetwerk uitset. en die Gevorderde wapen upgrades vaardigheid verminder die kragnetwerk behoeftes van wapens wat jy pas aan jou skip. Die skild upgrades vaardigheid verminder die kragnetwerk behoeftes van modules wat skild krag te verhoog. Hoe om 'n beskadigde skip Een manier om 'n beskadigde skip te herstel herstel is om te herstel eenhede te pas om dit, soos 'n skild Booster, Hull Hersteller, en so aan. As jy sulke eenhede te aktiveer, hulle herstel van die skip deur die gebruik van kapasitor krag. Wees versigtig om nie te loop uit kapasitor krag as jy in die middel van 'n geveg. Nog 'n manier is om jou skip te neem om 'n ruimte stasie. Die stasie dalk 'n repairshop het binne-in. Sommige stasies nie repairshops het egter. Jy kan direk enige skade aan jou skip, maar soms is dit kos 'n klomp geld. Wat gebeur as my skip is vernietig As jou skip is vernietig, sal jy in 'n pod swaai in die ruimte. Jy is baie kwesbaar vir om podkilled. Jy kan egter jou pod warp om 'n stasie, waar jy outomaties 'n nuweling skip (bekend as 'n Velator), tensy jy gebeur met 'n skip vasgemeer in daardie stasie het sal gegee word. Dan kan jy fokus op die aankoop van 'n nuwe skip op die mark. Jy kan terugkeer na jou skipbreuk in 'n ander skip. Enige items wat nie vernietig sal word in die wrak. As jy 'n module genoem Salvager koop, en op te lei tot die Berging vaardigheid, kan jy die salvager gebruik om te probeer om 'n paar van die stukkende maar-bruikbare dele uit jou skipbreuk. Beskerm jou skip se skild is jou eerste linie van verdediging teen aanval. Die aantal skild treffer punte hang af van die tipe skip wat jy het. Jy kan die skild Bestuur vaardigheid op te lei om 5 meer skild kapasiteit per vlak te kry vir 'n skip wat jy vlieënier. Jy kan ook verhoog skild treffer punte met inplantings en skild extenders. Jy kan jou skild te herstel op-die-vlieg met skild boosters. Daar is ook afgeleë skild herstel eenhede wat ander skepe kan gebruik om jou skild te herstel. Jou skild sal geleidelik herlaai as beskadig. Die herlaai koers van jou skild hang af van die tipe skip wat jy het. Jy kan die bedrag van die tyd wat dit neem vir die skild te herlaai op 'n skip wat jy vlieënier deur opleiding die skild Operasie vaardigheid te verminder. As jou skild getref punte hieronder gaan sowat 'n derde van jou skild kapasiteit, sal jou skild stadiger as gewoonlik te herlaai. Jou skild het weerstand teen verskillende soorte van wapens. Die weerstand hang af van die tipe skip, maar oor die algemeen, skilde is baie swak teen EM skade, redelik swak teen termiese beskadiging, redelik sterk teen Kinetiese skade, en baie sterk teen Explosive skade. Jy kan jou skild se weerstand met die EM Shield Vergoeding, plofstof Shield Vergoeding, kinetiese Shield Vergoeding en Termiese Shield Vergoeding vaardighede te verbeter. Jy kan ook pas die verskillende tipes van Shield Verharders om jou skip, wat al weerstande, of spesifieke tipes weerstande, afhangende van die tipe van Shield verharder in gebruik kan verhoog. Rigs is ook beskikbaar vir die verbetering van skild prestasie. Wanneer jou skild gaan onder 25, kan jou wapens begin om skade te neem. Lei die taktiese Shield Manipulasie vaardigheid om hierdie te verminder met 5 per vlak. Wanneer hierdie vaardigheid is opgelei om vlak V, jou wapens sal nie enige skade so lank as jou skild is heel neem. Armor onder jou skild lê jou wapens. Die lewenspunte van jou wapens afhang van die tipe van die skip wat jy gebruik. Jy kan ook pas wapens plate om jou skip om jou wapens lewenspunte te verhoog. Soos met die skild, wapens het verskillende weerstande om verskillende tipes aanval. Armor is natuurlik hoogs bestand teen EM skade, en nie baie weerstand teen al plofbare skade. Armor Verharders verhoog weerstand teen 'n spesifieke tipe van skade. Daar is ook vaardighede wat wapens weerstand te verhoog. Jy kan inpas wapens herstel eenhede om jou skip te beskadig wapens op-die-vlieg herstel, en daar is verwyder wapens herstel eenhede wat ander skepe kan gebruik om skade aan jou wapens te herstel. Rigs is beskikbaar om jou wapens s prestasie te verbeter. Struktuur / Hull Onder skild en pantser is die strukturele laag van jou skip. Dit is redelik laag op treffer punte in baie gevalle, sodat jy goed sal doen om jou skilde te hou en wapens ongeskonde. Sodra jou struktuur begin skade te neem, moet jy oorweeg weg buiging na veiligheid. Jou skip vernietig sal word as jou struktuur getref punte daal tot 0, selfs al is jou skild en pantser is nog ongeskonde (hoewel dit onwaarskynlik is ongeskonde te wees teen die tyd dat jou romp daal tot 0). Schotten en nanofiber interne strukture kan verhoog jou strukturele treffer punte. Jy kan romp herstel stelsels en romp herstel afgeleë stelsels gebruik om strukturele skade op die vlieg te herstel. Die romp het geen natuurlike weerstand teen verskillende soorte skade nie, maar jy kan inpas skade beheer van jou skip te gee dit weerstand het. Kapasitor Die kapasitor uitgange krag vir jou modules. Dit is nodig om te aktiveer en te gebruik aktiewe modules. (Kapasitor is nie dieselfde as Elektrisiteitsnetwerk.) Kapasitor is nie nodig vir jou skip rond te beweeg, so as jy jou kapasitor uitput, sal jy nog steeds in staat wees om te beweeg op sub-warp spoed. As jou kapasitor heeltemal uitgeput, maar jy sal nie in staat wees om warp inisieer. As jy nie genoeg kapasitor om al die pad om krom te trek na jou bestemming het, kan jy nog steeds in staat wees om warp inisieer. Jou skip sal jy so ver as wat dit kan neem met die bedrag van kapasitor krag wat jy het. Die Warp Drive Operasie vaardigheid verlaag jou kapasitor behoefte vir die inisiëring van warp. Kapasitor kapasiteit hang af van die tipe skip wat jy het. Jy kan oplei die Energy Management vaardigheid om jou kapasitor se kapasiteit te verhoog. Jy kan ook pas 'n kapasitor battery om jou skip, wat passief verhoog jou kapasitor kapasiteit. Daar is ook kapasitor boosters, wat kapasitor booster aanklagte gebruik om onmiddellik 'n paar van jou kapasitor kapasiteit te herlaai. Kapasitor booster aanklagte is een gebruik items wat gebruik word in 'n soortgelyke manier om wapen ammunisie. Jou kapasitor herlaai self geleidelik al is dit nie vol nie. Die Energiestelsels Operasie vaardigheid verhoog die tempo waarteen jou kapasitor herlaai self. Daar is talle Engineering vaardighede wat die kapasitor behoeftes van spesifieke tipes modules te verminder. Kapasitor vloed rolle verhoog jou herlaai koers. Daar is 'n aantal platforms beskikbaar vir die verbetering van jou kapasitor prestasie. Gradeer Slots op te gradeer slots gebruik, moet jy die jurie rigging vaardigheid te hê. Soos inplantings, tande verskaf permanente veranderinge aan jou skip, dikwels ten koste van 'n ander kenmerk van die skip. Die verwydering van 'n tuig van jou skip vernietig dat tuig. Rus jou skip Die kanse is goed jy sal wil hê om jou skip toe te rus met dinge soos wapens, mynbou lasers, aandrywing uitbreidings, en ander dinge. Modules vir jou skip het vaardigheid voorvereistes. As jy nie die nodige vaardighede vir 'n module, sal jy nie in staat wees om dit aan te pas om jou skip. Jou skip het hardpoints dat die getal wapen modules wat jy kan inpas om jou skip te beperk. Jou skip het ook opgradeer hardpoints wat u toelaat om rigs pas om jou skip, wat verskeie opgraderings te voorsien om jou skip, gewoonlik ten koste van 'n ander kenmerk. Jy kan nie die aantal hardpoints op 'n skip te verhoog. Die aantal hardpoints op 'n skip is belangrik om te oorweeg wanneer jy moet besluit op 'n skip te koop. Voordat jy 'n module te koop, maak seker dat jou skip het genoeg powergrid en CPU te pas, en maak seker dat dit nie sal gebruik om te veel van jou kapasitor op aktivering (al is dit nie 'n passiewe module). Die verbetering van jou oortreding Dit is belangrik om te verstaan ​​hoe gewere werk in EVE Online. Dit is 'n redelik komplekse stelsel, en verstaan ​​dit sal jou help om skade aan jou vyande te maksimeer. In die eerste plek, rewolwer wapens het 'n optimale reeks, sowel as 'n akkuraatheid falloff. Die optimale reeks is hoe ver jy wil om jou skip te wees van die vyand skip as jy die beste kans om dit te beskadig wil. Jy is baie geneig om 'n vyand wat in jou wapen se optimale reeks getref. As jou vyand is verder weg as jou optimale reeks, jou wapen se akkuraatheid begin erger word. As die vyand is op die optimale reeks akkuraatheid falloff jou wapen se akkuraatheid daal tot 50. As die vyand is twee keer die akkuraatheid falloff afstand van optimale reeks, is jy waarskynlik nie van plan om dit te alle getref. WEL dat enigiets nader as jou optimale reeks is nie van plan om falloff boetes ly, hoewel die dop spoed baie belangrik om vas te stel of jy die vyand sal tref. Die dop spoed van 'n rewolwer is hoe vinnig dit kan draai. Jou vyand se hoeksnelheid (wat jy kan sien in die oorsig as jy dit draai op) is hoe vinnig dit draai. 'N rewolwer met 'n hoë dop spoed sal 'n makliker tyd van vyande te tref met 'n hoë hoeksnelheid het. Dit is ook belangrik om jou wapen se handtekening resolusie oorweeg. Vyande handtekening radiuses, wat is bloot 'n aanduiding van hoe groot die vyand is. Jou handtekening resolusie bepaal hoe groot 'n vyand moet wees ten einde vir daardie wapen om dit akkuraat te slaan, hoewel die ondertekening resolusie word irrelevant wanneer slaan iets wat stilstaan. Handtekening resolusie slegs van toepassing op die slaan van 'n bewegende teiken. Om die akkuraatheid verlies wat plaasvind wanneer ek probeer om die brand op 'n vinnig bewegende skip te verminder, moet jy jou skip te beweeg in 'n manier dat die skip se hoeksnelheid verminder. Jy moet probeer om jou vyand in dieselfde algemene plek te hou, relatief tot jou skip. Met ander woorde probeer, om nie te laat jou vyand sirkel jou. Nog 'n element van goeie oortreding is die tipe rewolwer en ammunisie wat jy kies. Pick torings wat veroorsaak soveel skade as moontlik terwyl dit nie die gebruik van te veel mag in jou skip. Missiele het 'n ontploffing snelheid, wat moet gelyk aan of groter is as die snelheid van die vyand te wees om boetes te skade te vermy, en ontploffing radius moet minder as of gelyk aan die vyand skip se handtekening radius wees om skade boetes te vermy. Vuurpyl snelheid en vlug tyd ook 'n invloed missiel doeltreffendheid. As 'n missiel doesn t hoog genoeg snelheid om in te haal met die vyand skip, sal dit nooit getref nie. Net so, as 'n missiel sy teiken nie bereik voor die vlug tyd is up, sal dit ontplof voor die bereiking van die teiken. Die verbetering van jou verdediging Jou skip het skilde, wapens en romp. Die skild is soos die buitenste laag van beskerming op jou skip. Jou vaardighede en tipe skip te bepaal hoeveel skild getref punte jou skip het. As jou vyande te vernietig jou skilde, sal jou wapens begin om skade te neem. Sodra die harnas is verwoes, jou romp word kwesbaar. As jou romp vernietig, dit beteken dat jou skip is vernietig, en jy sal in die ruimte binne-in 'n pod wat jy kan om krom te trek na 'n stasie vir veiligheid word uitgewerp. Dit is die beste om hierdie nuwe wending te vermy, want as jou vyand is 'n speler karakter, hy of sy kan jou pod teiken en skiet dit, wat beteken dat jy dood weer, en jy sal weer gebore in 'n kloon. Maak seker om te belê in 'n goeie kloon vroeg sodat jy al jou vaardighede kan oordra na dit. Jou kloon sal wees, net soos die vernietig self, as dit sal ontbreek enige inplantings jou ou self sou gehad het. Om jou skip te beskerm, is daar 'n aantal skild verbetering bykomstighede wat jy kan byvoeg by jou skip. Skild boosters, wanneer dit geaktiveer word, gee jou 'n skild 'n hupstoot van treffer punte. Skip Speed ​​Sekere tipes skepe geneig om vinnig te wees, en 'n paar is geneig stadig te wees, en 'n paar is in die middel. Byvoorbeeld, geheime ops skepe is baie vinnig, maar nywerheidsaandele is baie stadig. Skip versnelling en draai van die massa van jou skip, saam met sy traagheid wysiger, bepaal jou skip se behendigheid, wat is 'n maatstaf van hoe lank dit neem om te versnel en draai. Selfs as twee skepe het verskillende snelhede, as hul massa en traagheid wysigers is dieselfde, dan sal hulle albei bereik hul onderskeie top spoed in dieselfde hoeveelheid tyd. Jou versnelling bepaal met hierdie formule: Velocity na t sekondes (topspoed) (1 - (e om die (t (10 tot die 6de krag) / ((traagheid wysiger) (massa))))) Die verbetering van Ship Speed ​​Sommige vaardighede is spesifiek bedoel vir die verbetering van die skip prestasie. Vaardighede soos Navigation en ontwykende Maneuvering verbeter versnelling en die skip spoed. Daar is ook Traagheid Stabilizer modules en Hull Nanofiber Strukture wat jou traagheid wysiger verminder.


No comments:

Post a Comment